Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbeats any Corvette, any day of the week..
Niet normaal die Viper, zo wil ik hem exact..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNu hebt ge het over het uiterlijk? Kan mij niet inbeelden dat dat beter rijdt dan een z06 of zr1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb een nieuwe Challenger gespot bij een handelaar in Amerikaanse wagens. Leuke verschijning maar hij doet me direct aan Cars denken
kzou het leuk vinden moest ik een auto heben die op lightning mqueen lijkt
misschien moet iemand de sidepipes, de scoop en de oogjes op die challenger shoppen en hier eens posten.
btw in da filmke van william, wie heeft er op het stuurtje gelet van de zr1Last edited by Timmie; 12/01/2010, 00:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenbtw in da filmke van william, wie heeft er op het stuurtje gelet van de zr1
Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk BerichtenAls jullie een musclecar van jaren 1960-1970 zou kiezen welke zouden jullie dan nemen?
GTO? Mustang? Charger? Welke is beste bruikbaar hier in belgie voor dagelijks verkeer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenBruikbaar, wat bedoel je daar juist mee?
Een Charger bijvoorbeeld is +5m lang, als je daarmee in de stad wil parkeren, tja...
Comment
-
blijf er dan maar af.
met zo een auto moet je leren rijden en gefocust zijn wat de auto tegen je zegt.
zoon auto zal niet zoals je opel of bmw een lampje laten flikkeren dat er iets mis is.
als er iets mis is, dat moet je horen, aan het geluid en gedrag van de motor. en als je dan niks kent van automechanica ben je gezien.
ik ken zo iemand die een C3 corvette naar de filistijnen heeft gereden
was een darm gesprongen, water liep weg , en hoewel de auto in het rood stond ( en de garagist had gezegd dat hij de auto aan e kant moest zetten )
heeft hij die toch nog naar huis gereden.
achteraf had die nog het lef om te vragen of het blok onder garantie kon worden vervangen.
ik raad u aan om eerst ne cursus automechanica te volgen, en dan pas eraan te beginnen.
en je kan nu wel zeggen, ik heb een maat, of een familielid dat wel wt van auto's kent....
die personen gaan u met alle plezier helpen. Tot je daar staat, en de week erachter, en de maand erachter, enz.
na een tijd zijn ze dan meer gratis voor u aan het werken dan dat ze voor zichzelf bezig zijn.
btw, u keuze dat ge nu opgeeft klopt ook iets niet.
mustang is een "midsize" pony car ( tenzij met bigblock )
charger en gto zijn "fullsize" muscle cars
Last edited by Timmie; 12/01/2010, 12:20.
Comment
-
Die klinkt ongelooflijk lekker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenheb je soms meer details over ophanging/blok/v-bak/diff enzo? ziet er proper uit iig
De versnellingsbak is een Tremec T5 transmissie.
Van de ophanging heb ik geen info eig... Wel een fotoke
Het dif komt van een '97 Ford Thunderbird met een 8.8 center section
Voor meer info moet je de pagina van zijn wagen op FB toevoegen
http://www.facebook.com/profile.php?id=1579486489
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenmerci! moet zalig rijden met dat blok
http://www.facebook.com/video/video....5967872&ref=mf
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk ga er deze zomer heen want ik moet dat beest toch wel eens proberen
http://www.facebook.com/video/video....5967872&ref=mf
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenJep, looks zijn wel niet alles zo...
knapste vind ik nog altijd de Challenger en de GT500
Comment
Comment