Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    en heb je ook dit gelezen ?
    verbaast mij totaal niet

    al eens gezien hoe lang die 6de is op die bakken?

    Comment


    • Ik zou een nier afstaan om dat te bezitten.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        verbaast mij totaal niet

        al eens gezien hoe lang die 6de is op die bakken?
        Verbaast mij ook niets.

        Snelweg = lange tijd zelfde snelheid en daar bij speelt gewicht geen noemenswaardige rol, maar wel de aerodynamica. En om dan te gaan vergelijken met een GLK, tja

        Comment


        • Ik haat musicals e.d. maar ik zou deze auto gewoon al kopen voor deze awesome reclame

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


          • + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              Ik haat musicals e.d. maar ik zou deze auto gewoon al kopen voor deze awesome reclame

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              oude autoreclame
              Powered by Detroit Diesel.

              Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

              Comment




              • Hoe vet is dat.

                Comment


                • Best interessant.



                  We were already impressed that the optional 6.7-liter Power Stroke turbo-diesel V-8 engine in 2011 Ford Super Duty trucks churned out 390 hp and 735 lb-ft of torque, and now Ford has extracted even more grunt from the engine. Reprogrammed engine-management software means the engine now produces 400 hp and an incredible 800 lb-ft of torque.

                  Happily for Blue Oval marketers, the Power Stroke engine now trumps the output of the 6.6-liter Duramax diesel engine in the 2011 Chevrolet Silverado HD and GMC Sierra HD, which produces 397 hp and 765 lb-ft of torque. We don’t think this is a coincidence.
                  Pk-oorlog

                  Comment


                  • of koppeloorlog

                    Comment


                    • Da's echt demax zo'n dikke diesel truck

                      Immens groot, nog een klasse groter dan de Silverado's/RAM's/F-150's.

                      Ruim 3.5 ton en onder de 8 sec naar de 100 met zo'n ding



                      Tellertjes





                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Last edited by ; 08/08/2010, 13:31.

                      Comment


                      • Dat moet zot duwen.

                        Comment


                        • Dat moet ik ze wel nageven... In plaats van spijtige Kangoos en Partners rijden stielmannen in Noord-Amerika met testosteron rond

                          Comment


                          • Ford heeft details en foto’s van de Mustang Boss 302 het wereldwijde web op geslingerd. En dat is goed nieuws voor de muscle car liefhebber. Het vermogen ligt namelijk op 446 pk en 514 Nm koppel die uit een 5.0 liter V8 komen met een redline bij 7500 toeren. De Mustang Boss 302 is gebaseerd […]


                            faaak ik wil

                            Boss 302 Laguna Seca of een GT500 '11 met Track Pack..??

                            die hun promotiefilmpjes blijven ook zo zalig burnouts, redline opzoeken, etc

                            als je dat vergelijkt met het persfilmpje vd M3 indertijd

                            Comment


                            • + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              iemand van hier op autoforum ofzo ?

                              Comment


                              • + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment


                                • Pfffffff

                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                  dat is tenminste nog een blok dat de moeite is om naar te kijken, met z'n typische Ford-blauwe kleppendeksels en die supercharger er bovenop.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    http://www.autoblog.nl/archive/2010/...02-is-een-baas

                                    faaak ik wil

                                    Boss 302 Laguna Seca of een GT500 '11 met Track Pack..??

                                    die hun promotiefilmpjes blijven ook zo zalig burnouts, redline opzoeken, etc

                                    als je dat vergelijkt met het persfilmpje vd M3 indertijd





                                    Férm materiaal zo te zien!

                                    "For us that meant a production Mustang that could top one of the world's best – the 2010 BMW M3 – in lap times at Laguna Seca. We met our expectations."

                                    alle informatie: http://media.fordvehicles.com/articl...ticle_id=33064
                                    Last edited by ; 15/08/2010, 19:25.

                                    Comment


                                    • While the powertrain team defined output targets that would yield an ideal balance with the chassis, another team made sure the car made the kind of sounds owners and enthusiasts would expect from a Mustang Boss.

                                      Up front, a Boss-specific intake system is tuned to feed the engine with minimum restrictions. A retuned induction sound tube provides concrete aural evidence of what’s occurring under the hood. And, in the Boss exhaust system engineers really had some fun.

                                      “With an exhaust system, we have to consider three constraints: legal noise restrictions; backpressure, which can rob power; and ground clearance,” explains Shawn Carney, Mustang NVH engineer. “Since the 2011 Mustang GT exhaust is already so free-flowing – it came in way under our backpressure targets – we already had excellent performance; we were able to tune the exhaust system for a unique sound. Combined with the rush of the intake, the exhaust system really envelops the driver in V8 sound.

                                      Every Boss features a unique quad exhaust system: Two outlets exit in the rear similar to a standard Mustang GT. The other two outlets exit to either side of the exhaust crossover, sending exhaust through a set of metal discs that act as tuning elements before the pipes terminate just ahead of the rear wheel opening. Visually subtle, the side pipes flow very little exhaust but a lot of exhaust sound, providing a sonic experience unlike any other Mustang – and giving home tuners an additional avenue for modification.

                                      “We added the attenuation discs to meet legal regulations, but we knew buyers might operate these cars in situations where noise regulations weren’t an issue,” Carney said. “The disc is removable and includes a spacer plate sized to match aftermarket exhaust dump valves. If an owner wants to add a set of electric valves, they just undo two bolts on either side; the disc and spacer slide out and the valve will slide right in. And the side pipes are tuned so that drivers can run wide-open and the sound levels are comfortable – very aggressive but livable for an all-day track outing.”
                                      Wat een vreemd systeem!

                                      Carney further explains the thinking behind the unusual step of an OEM easing aftermarket component installation. “We’re Ford engineers, but we’re also enthusiasts,” he says. “We understand owner mods are part of the Mustang experience, so we try to help where we can.”
                                      Schitterend..

                                      Comment








                                      • 7500 rpm redline, atmo power

                                        Laguna Seca versie

                                        Comment


                                        • Lekker!
                                          + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X