Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Knap van design, maar ik zou constant met een ei in m'n broek rondrijden.
Hij zou trouwens beter z'n dak open doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Dat is pas muscle
Maar toch liever een gewone '11 GT500 met alle officiële upgrades en een '12 Boss 302 LS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichtenhttp://www.autoblog.nl/archive/2010/...ler#post-37826
Zouden ze toch durven?
Ik zie die 8.4 niet blijven bestaan dezer dagen...
Maar zoveel meer vervuilend dan een Lambo V12 of weet ik veel wat is dat niet hoor..
Comment
-
ach er zijn straffere dingen geweest.
zucht, wanneer gaan ze die ooit in productie nemen, gewoon om die groenen een kloot af te trekken.
16 cilinders, 13,6 L, 1000 pk atmosferisch, 20 MPG
( zou er eigenlijk een big blok versie van bestaan ? )Last edited by Timmie; 17/09/2010, 22:15.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten( zou er eigenlijk een big blok versie van bestaan ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDownsizing waar je het het minst verwacht...
Nieuwe HEMI lijkt me wel leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDat vind ik nu eens echt geen mooie auto...
Rijdt ook echt als een dweil naar het schijnt, volgens mij alleen goed voor de kaarsrechte banen ginder...
Dan vind ik uw Saab 10 keer knapper!
2 kameraden rijden met een stratus cabrio (vorig model dus) , beide prima wagens met een prima uitrusting + ze hebben totaal geen enkel problemen .
Qua rijden vindt ik hetzelfde als met een gemiddelde Europese wagen , niet snoeihard maar dat hoeft ook niet voor mij .
Niemand geen Sebring wisselen met een Saab zekers ...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Zeg dat het niet waar is...
Als er 1 auto is waar ze dat niét bij moeten proberen, is het toch wel deze zeker?
Comment
Comment