Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
440 met dubbele supercharger, ik vraag me af wat voor karakter dit blok heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Behoorlijk zot van historic racing als je 2 wagens inschrijft in de 6 Uren om met alle twee te rijden dan nog !
En dan nog een hele vloot anderen meebrengt om in totaal deel te nemen in 10 van de 12 races
Bizzarrini 5300GT comp
Mercury comet cyclone
Williams FW05
McLaren M1B
Lotus Elite
Austin Mini Cooper S
Ford Lotus Cortina
Lotus XV
Cooper T51
Comment
-
Blijkbaar redelijk wat US lovers in Frankrijk ? en dan nog in traditionele klederdracht
Lille Meeting 10.10.2010
Comment
-
-
Als je nu naar deze Chevy Camaro krijgt en denk: wat hebben ze hier in godsnaam aan veranderd? Nou, aan de buitenkant niets eigenlijk. Het gaat bij Vilner namelijk om het innerlijk. En dat hebben ze bij deze Camaro grondig aangepakt. Niet iedereen kan enthousiast worden van het binnenste van een hedendaagse Camaro. Termen als […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
niet zo overdreven duur.
tis geen 69er
mss 20K ofzo
die foto's van het interieur van villner gezien en vind het niet passen in een camaro.Last edited by Timmie; 30/10/2010, 16:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenJe moet eens wat zoeken naar de eigenaar van die wagen : Roger Wills !
Behoorlijk zot van historic racing als je 2 wagens inschrijft in de 6 Uren om met alle twee te rijden dan nog !
En dan nog een hele vloot anderen meebrengt om in totaal deel te nemen in 10 van de 12 races
Bizzarrini 5300GT comp
Mercury comet cyclone
Williams FW05
McLaren M1B
Lotus Elite
Austin Mini Cooper S
Ford Lotus Cortina
Lotus XV
Cooper T51
De meeste rijders doen mee in verschillende races, al dan niet met verschillende wagens (zie Minshaw racing: winnaar six hours met de Jag, hadden nog een Birdcage bij en nog wat speelgoed)...maar Wills was wel het extreemste
Heeft ondertussen al toegegeven op tentenths dat het "net iets te veel van het goede was"...volgend jaar een beetje kalmer aandoen: finishen, wagen parkeren, lopen door de pitstraat naar z'n volgende wagen die klaarstaat en dan opnieuw rondknallen
Prachtige Bizza die hij heeft trouwens, eindelijk eens wat anders dan het standaard rood
En niet eens off-topic, een 389 onder de motorkap..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenZottekes he
De meeste rijders doen mee in verschillende races, al dan niet met verschillende wagens (zie Minshaw racing: winnaar six hours met de Jag, hadden nog een Birdcage bij en nog wat speelgoed)...maar Wills was wel het extreemste
Heeft ondertussen al toegegeven op tentenths dat het "net iets te veel van het goede was"...volgend jaar een beetje kalmer aandoen: finishen, wagen parkeren, lopen door de pitstraat naar z'n volgende wagen die klaarstaat en dan opnieuw rondknallen
Prachtige Bizza die hij heeft trouwens, eindelijk eens wat anders dan het standaard rood
En niet eens off-topic, een 389 onder de motorkap..
Nog zo'n deftige racer is Leo Voyazides die dacht ik toch ook 5 auto's mee had en daarmee altijd voor winst meedoet. AC Cobra ,GT40 ,Cortina Lotus ,Ford Falcon en Lola T70 al heb ik zijn Lola niet gezien.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blacky Bekijk Berichten*kwijl*
btw, camaro's zijn altijd de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIs eigenlijk een speciale gast die Roger Wills ! Nieuwzeelander wonende in Moskou
Nog zo'n deftige racer is Leo Voyazides die dacht ik toch ook 5 auto's mee had en daarmee altijd voor winst meedoet. AC Cobra ,GT40 ,Cortina Lotus ,Ford Falcon en Lola T70 al heb ik zijn Lola niet gezien.
Nog een knappe Lola, die 69
Ben nu ook aan het twijfelen of het Wills was of de Falcon van Voyazides die normaal geen ruitenwissers had (in het kampioenschap waar hij jaren geleden voor gebouwd was waren die niet nodig)...niet handig als ge de 6 Hours wilt gaan rijden met op het einde zware regenval (think: riviertjes over het circuit).
Op het allerlaatste moment hadden ze nog een ruitenwissermotor van een andere wagen gehaald en snel geinstalleerd.
Ook waren ze verplicht met de ruiten naar beneden te rijden omdat er uitlaatgassen in het interieur kwamen...waardoor er wel regen binnenkwam en dus alle ruiten aandampten. Ook niet handig zonder verwarming om de ruit vrij te maken
Wat een heerlijk evenement toch: prachtige wagens van onschatbare waarde, continu racen,...maar toch is iedereen en alles zo bereikbaar. Weinig weekends waar ge voor 20€ de pitboxen kunt binnenwandelen en de races kunt bekijken vanaan de pitmuur (ook handig om de batterijen van de camera op te laden)
*maakt al een weekend vrij voor volgend jaar*
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
Als je hiermee rijdt kunnen die extra seconden rond een circuit je volgens mij gestolen worden...
Comment
Comment