Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dat ernaast ziet mij er ook nog iets geinig uit.
( ben cobra's enz beetje beu gezien ) post eens iets ami dat we nog niet kennen
Zoals de Scarab op de vorige pagina misschien?
En een Cyclone on-track is ook een beetje leftfield imo (voor meer "racewagens die eigenlijk niet meteen ervoor gemaakt waren" bvb Galaxie 500 ==> zie nog een aantal pagina's terug voor de rest van m'n foto's)
En een vette ² voor de Mustang-post hierboven
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Zo'n karren maken ze niet meer...
Alles wat tegenwoordig gemaakt wordt, zit veel te dik in het vlees, volgende foto is daar de beste getuige van die ik me kan indenken:
Zo'n karren maken ze niet meer...
Alles wat tegenwoordig gemaakt wordt, zit veel te dik in het vlees, volgende foto is daar de beste getuige van die ik me kan indenken:
So true
Laatst nog ergens een topic tegengekomen met vergelijkingsfoto's tss de oude en de nieuwe kar
bmw E21 (of E30 niet meer zeker) en E90
Golf 1 vs Golf 5
Mini vs MINI
...
Maar ook een R34 Skyline GTR tegen een R35 GTR (de huidige dus), wat een verschil Die R34 lijkt een speelgoedwagentje (positief) tov de GTR
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
het materiaal van hotchkiss is degelijk, maar ook way overpriced TOV sommige andere ophangings tuners.
en hoewel ik me ook al geergerd heb aan dat dikker worden van auto's, kunnen fabrikanten daar nu eenmaal niet meer onderuit.
Maar ook een R34 Skyline GTR tegen een R35 GTR (de huidige dus), wat een verschil Die R34 lijkt een speelgoedwagentje (positief) tov de GTR
Een Polo zal ondertussen al wel groter zijn dan een Golf I?
De Mini is huilen met de pet op (de naam niet waardig, maar op zich natuurlijk best toffe karren), en zo'n R35 is een vreselijk massief ding (op foto al, irl zal het nog erger zijn).
Comment