Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
die dually's enz zijn dan ook echte werkpaarden.
eigenlijk 1 van de weinige machines die het echt verdient om lichte vracht te zijn.
omdat het ook grote lasten kan dragen en uiterst geschikt is voor mensen in de bouw ofzo.
buiten natuurlijk in belgie waar het deze wagens worden aanschouwt als vrachtwagen, en je een rijbewijs C nodig hebt + 90 km/u gelimiteerd moet zijn, + een tachograaf moet hebben
danku belgie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Hier en daar wat mods en de ware 5.0 sound komt naar boven. Trouwens erg snel met die 5.0, vrij lichte koets ook.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenKlinkt goed!
Een GT500 is zoveel mooier (bruter, past beter bij de lijnen van die auto).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDe looks doen het 'm niet voor mij, vooral de achterkant is een afknapper.
Een GT500 is zoveel mooier (bruter, past beter bij de lijnen van die auto).
De nieuwe Laguna Seca tracktoy, atmo 5.0, 7500 rpm redline, super geluid, etc wordt echt wat.. daar ben ik heel benieuwd naar.
Maar ja, zo'n GT500, zeker de MY11 met nieuwe motor en handling package is een wild beest. 550 pk alstublieft
+ YouTube Video
Eén van de zaligste motoren ooit gemaakt imo. Ford Racing uitlaat eronder en gaan!
Comment
-
-
pff, overpowereds my ass, you just dont have the cojones to handle it
Comment
-
-
bij veel van die wagens ( amerikanen ) is er een radio en heater delete optie.
dit word vooral gedaan bij racers. sinds die dingen er toch achteraf worden uitgegooid.
bij mij was die optiecode meestal weten gewone mensen van het bestaan van zoon optiecodes niet af.
voor een nieuwe camaro is het een "body in white " dat je moet bestellen, waarna je een leeg chassis krijgt.
iemand een trackwagentje nodig?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenGeef toe, zie je Toyota of VW al zoiets maken?
Toyota Tundra TRD
Comment
Comment