Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Van hetzelfde soort: Holden HSV Clubsport R8 Tourer met een LS3




    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

    Comment


    • Da's daar echt een tweestrijd. HSV vs. FPV.

      Allebei even smaak- en stijlloos, maar o zo zalig

      HSV W427 had zelfs de LS7.

      Vandaar dat de Australiërs zo gek zijn van V8's, al had je (vooral bij Ford) een geblazen 6-cilinder als ik mij niet vergis.

      Comment


      • + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


        • Lekkere sound!

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


          • Droomkist pur sang voor mij.
            Interieur valt ook nog best mee, eigenlijk.
            En dan die V8 bedienen met een zuivere handbak, moet genieten zijn...

            Comment


            • Zelfs met een automaat is het "pure fun"

              Comment






              • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                Comment






                • Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                  Comment


                  • Welk modeljaar is die blauwe?
                    Zoeken op Mercury Cyclone geeft niets wat er zo uitziet. Wel dit...

                    Comment


                    • Dat zou een 1964 moeten zijn.



                      Tijdens de 6 Hours of Spa werd hij liefdevol de Mercury "Gas Chamber" genoemd...een uitlaatlek in de wagen en omdat het regende konden ze de ruiten niet openzetten omdat de voorruit voortdurend aandampte.
                      Uiteindelijk hebben ze wel met de ramen moeten open rijden en kwamen ze om de 2 rondes de pits binnen, even de binnenkant van de voorruit afvegen en terug het circuit op
                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                      Comment


                      • Met die aanhangwagen eraan.

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                        • Spijtig dat de Amerikanen qua luxekarren stilletjesaan achterop zijn gaan hinken.
                          Dat ze de Cadillac Sixteen eens uitbrengen, dat zou ik fantastisch vinden.

                          Comment


                          • Ja spijtig ook dat die D een miljoen euro gaat gaan.

                            Comment


                            • Als het dan toch eens over Duesenbergs gaat, dit is nog wel eens iets anders, een hedendaagse dragrace tussen een paar Duesenbergs. Die dual overhead cam inline eight met 4 kleppen per cilinder, 265pk (en 320 met supercharger) is tegenwoordig misschien niet zo speciaal, maar in 1928 toch echt wel zotjes...

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              En nog eentje van een ritje...

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              Zo'n Marmon V16 of Cadillac V16 is natuurlijk ook om van te smullen...

                              Je vindt daar bijna niets van, maar deze is wel zalig, Marmon V16 retrofitted met injectie, in een Ford roadster body...

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              Caddy V16 startup

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              1984 BMW M635CSi F u n
                              1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

                              Comment


                              • Super, ik zeg altijd dat vooroorlogs gerief me niet boeit (omdat ik er zo weinig van weet), maar dit is wel de moeite.

                                Maar die 3e zal toch 'way over 400 hp' moeten hebben als hij 400 per uur wil gaan...
                                Zal waarschijnlijk gewoon een berekening zijn via de redline en overbrengingsverhouding? Want hij heeft het over de tweede overdrive van de Viper, en ik weet dat die in theorie 480 zou kunnen halen...

                                Comment


                                • Ja die 400 per uur zal wel een theoretisch gevalletje zijn, ik zie dat niet gebeuren met die kar. Spijtig dat die vent er eigenlijk nauwelijks of niet mee rijdt, wat een kick moet dat niet geven om zo'n dikke V16 onder je kont te hebben, die sound alleen al

                                  Er zijn zo wel meer dingen die mij danig fascineren. Oude V8 flatheads (wat een heerlijke sound kan daar toch uitkomen), Packard V12's (ultimate refinement), Bentley 8 litre, oude Bugatti's met dikke motoren er in, het spreekt echt tot de verbeelding. Er was toen met de beperkte middelen echt al knowhow, en mijn inziens is toen toch wel de basis gelegd voor geavanceerde motoren. Echt heel veel is er sindsdien niet meer veranderd, buiten wat verfijnen en gans de electronicawinkel errond, ruim genomen hé.
                                  1984 BMW M635CSi F u n
                                  1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

                                  Comment


                                  • Comment


                                    • Comment


                                      • Pff...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X