Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

wat doet die GTI op tractorveren hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
      wat doet die GTI op tractorveren hier?
      amerikaanse golf 5 gti

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
        amerikaanse golf 5 gti
        ah ok sorry ik dacht dat ge u in uw vw-enthousiasme gewoon vergist had van topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
          ah ok sorry ik dacht dat ge u in uw vw-enthousiasme gewoon vergist had van topic
          néé néé , dacht kga ier ff een amerikaanse vw posten.

Comment

• ik waardeer uw durf

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vroeger reed mijn moeder hiermee, nu staat 'ie voorlopig weggestald in't magazijn.

Comment

• Comment

• Comment

• Ik zou hem graag terug de baan opkrijgen, maar dan wel als lichte vracht. Ik heb immers geen goesting meer om voor die 4 liter de tax te betalen...

Ik heb al gehoord dat je tegenwoordig een volledige scheidingswand moet inbouwen achter de voorzetels. Maar de verkoper van die E250 Diesel die Roughneck gekocht heeft, vertelde mij dat dat niet nodig was. Hij had een 300GD lichte vracht, en hij zei dat je gewoon een 'muurtje' moest zetten van een bepaalde hoogte.

Weet iemand meer hierover?

Dat de bevestigingsbouten van de gordels moeten 'afgekapt' worden, en dat de achterbank eruit moet en een vlakke laadvloer in de plaats moet, dat weet ik.

Verdere plannen zijn: vooraan terug de zwarte lederen recaro's installeren, de Jeep terug verhogen, en eventueel een setje Mudgrabbers ter beschikking. De transferbak moet ook gefixt worden, want de 4x4 werkt enkel nog maar met het middenste sper ingeschakeld, dus eigelijk kan je enkel RWD rijden nu.
                    Dus eigelijk wil ik hem terug volledig maken zoals m'n vader dat in 1989 gedaan heeft.

Leuk stukje 'verhaal' van deze auto: M'n vader heeft hem gekocht in amerika (daarom dat het ook een XJ-body (3-deurs) is, in belgie niet verkrijgbaar toen). De avond dat de auto toekwam in de haven, heeft m'n vader heel de nacht doorgewerkt om de auto om te bouwen: spatborden, schokdempers en veren, wielen en banden, stuur, recaro's, volledig lederen interieur (de stoffen voorzetels zijn eigelijk de originele), etc.
                    De volgende morgend is hij vertrokken naar de Pyreneeën, om daar te participeren in een offroad-championship. Toen hij daar aankwam, had de auto 1200km gebold...

Comment

• tblijft een vet beesje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        tblijft een vet beesje
                        Ja... en da vernedert meerdere jonniekes aant rood licht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Wohoow.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                            Wohoow.
                            Dik hé...

Tis een schatje...

Comment

• K'heb der nog een paar opgescharreld:

Comment

• 4.0 liter 6-in-lijn, onderliggende nokkenas, 12 kleppen, goed voor iets rond de 180pk en 310Nm...

Comment

• Comment

• Die staat wel lekker breed!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                                        Die staat wel lekker breed!

Banden zijn 275 breed...

(Mss tegenwoordig al niet meer zo fel... maar die staan wel op 15" wieletjes... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          4.0 liter 6-in-lijn, onderliggende nokkenas, 12 kleppen, goed voor iets rond de 180pk en 310Nm...

Dan is die 3.7L uit de nieuwe met zijn 207 pk toch nog een verdienselijke poging

Zuipt dit ook 26l gemiddeld?

Comment

Working...
                                          X