En nog...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
Comment
-
Ziezo. Verder stonden er nog:
-Noble
-2*Superformance Coupé (Peter Brock was trouwens aanwezig om een praatje mee te slaan, hij is zowat de geestesvader van dat ding)
-Schitterende Cobra's, die ik later nog kan posten als iemand dat wil
-Lotus 340R
-"Lola GT", ik heb me laten vertellen dat dat ding uniek was (het zag eruit als een wrak maar ze waren bezig met restaureren)
-nog een Ferrari en enkele andere dingen die hier niet echt thuishoren (o.m. een Maserati waarvan ik de naam niet ken, erg knappe kar) ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten-2*Superformance Coupé (Peter Brock was trouwens aanwezig om een praatje mee te slaan, hij is zowat de geestesvader van dat ding)
Dat ding is übergeil----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEn nog...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Ik zie dit topic nu pas! Te veel om nu in te halen.
Maar deze vind ik echt
Spijtig zijn ze hier zo dun gezaaid.
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendat is toch heerlijk aan Amerika dat je daar als 16-jarige met zo'n auto kunt rondrijden
deze derjuist nog gevonden
Raar eigelijk, je mag al van 16 rijden. Maar pas op 21 drinken.
Hebben ze daar die 'problemen' met jonge chauffeurs dan niet, zoals hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenRaar eigelijk, je mag al van 16 rijden. Maar pas op 21 drinken.
Maar het rijden daar is niet zo supermoeilijk, hé. Ge zet 'm in D en ge rijdt mee in de file.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenZe krijgen daar 'n rij-opleiding als onderdeel van hun lesprogramma. Dus dat maakt voor zover ik weet ook deel uit van hun examens.
Maar het rijden daar is niet zo supermoeilijk, hé. Ge zet 'm in D en ge rijdt mee in de file.
Mmm, wist ik ni.
Idd ni zo moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNet iets vet gelezen 'The Dupont Registry':
Hennessey die de JEEP SRT8 onder handen neemt... Ziekelijk machien!
620Hp, 881Nm
3,5 seconden van 0-60
0-100 in 8.8 seconden
Quarter mile in 11,9 seconden...
Met meer dan 2,2 ton... férm!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenRaar eigelijk, je mag al van 16 rijden. Maar pas op 21 drinken.
Nuja, met een automaat moet je maar 16 zijn om te kunnen rijden, en om toch een beetje verstandig met drank om te gaan moet je 21 zijn ...
Nuja, wie zal dat zeggen ?
In Europa (Belgie) wordt er in feite geen minimumleeftijd gehanteerd. Ik bedoel daarmee dat er niet wordt gehandeld naar whatever ergens in een wetboek staat. In Amerika moet je niet proberen bier te kopen als je 20 jaar en een half zijt. Een geweer mag je dan weer wel hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenIk zou dat eens zien willen racen tegen een Carrera op een bochtig circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenWaarom? Voor zover ik weet is een carrera een sportwagen, niet?
Comment
Comment