Leuke kar om te cruisen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Ongekend en onbemind, maar ik vind het een pareltje: Vector W8
Comment
-
lpg-onderbouw, klein reservewiel-tankje op foto te zien...zal wrs nog wel een extra ton in de laadruimte liggen...er is geen extra lpg tax op lv trouwens...
blijft erg verleidelijk, en je kunt natuurlijk blijven twijfelen en nix doen...maar als de lv-wordt afgeschaft...zit je met een onverkoopbare (in be althans) 5.3
Comment
-
Zelfs al beslissen ze morgen op LV voor particulieren af te schaffen, zie ik niet gebeuren dat ze de huidige per onmiddellijke ingang gaan hervormen. Eens LV , blijft LV, ook in herverkoop? Niet?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenZelfs al beslissen ze morgen op LV voor particulieren af te schaffen, zie ik niet gebeuren dat ze de huidige per onmiddellijke ingang gaan hervormen. Eens LV , blijft LV, ook in herverkoop? Niet?
das van dag op dag afgeschaft, geen overgang, de dieseltax in 1996 die opeens x2 ging
maar nix uit het verleden is een garantie op de toekomst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eigenaar en zijn madam vullen daarmee de broodautomaten in de buurt aan.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenHet is precies geëscaleerd?
Bij de jongste dochter zitten minstens 4 kinderen waarvan ik weet dat de ouders een Escalade hebben, de lange versie natuurlijk.
Comment
Comment