3.5 seconden naar 60mph en dan 8.8 seconden naar 100mph? Dat lijkt me nogal 'n rare curve.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten3.5 naar 60 mijl is Porsche stuff, neen ?
McLaren F1 is 3,2 of zo
Lijkt me trouwens wel vrij optimistisch om met "maar" 620PK een bak vak meer dan 2 ton ZO snel te laten optrekken...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten3.5 naar 60 mijl is Porsche stuff, neen ?
Ja.
Maar om ze op circuit te gaan vergelijken, lijkt me wat absurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDa's record-books stuff
McLaren F1 is 3,2 of zo
Lijkt me trouwens wel vrij optimistisch om met "maar" 620PK een bak vak meer dan 2 ton ZO snel te laten optrekken...
Standaard doet zo'n SRT8 van 2,2 ton er nét geen 5 seconden over (naar 100 KM/u weliswaar)....
Als 'ie dat al kan met de 'luttele' pk's dat hij standaard heeft... vind ik het lang niet zo raar. Het is geweten dat deze dingen extreem zijn in acceleratie.
En mja, klein detail mss, 60mph is 96 km/u hé... Tzal niet veel uitmaken, maar toch iets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten3.5 seconden naar 60mph en dan 8.8 seconden naar 100mph? Dat lijkt me nogal 'n rare curve.
Die 'curve' lijkt me eigelijk redelijk 'normaal'.
Comment
-
Corvette convertible
For the first time, the car will be available as a convertible - making it one of the world's fastest soft-tops.
Under the long bonnet lies the same blown 6.0-litre V8 as in the coupé. This delivers 616bhp through a six-speed manual or paddleshift auto box. The 0-60mph sprint takes only 3.5 seconds, while the top speed is just over 200mph. Drive gently, though, and the C16 can return 28mpg.
Brakes and suspension have been upgraded to cope with the performance. And to further aid handling, the car gets magnesium and carbon fibre wheels measuring 19 inches in diameter at the front and 20 inches at the rear. These are shod in special Yokohama tyres.
Inside, the Callaway is finished in German leather with Alcantara inserts, while driver and passenger sit in bespoke Recaro sports seats.
Each car will be hand-built to order and completed with a special plaque. Expect to pay at least £100,000 to bring one to the UK - but if this seems too much, you can buy most of the parts individually to fit to your standard 'Vette.
Comment
-
-
-
-
-
-
-
Comment
-
-
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
Comment