Mededeling

Collapse
No announcement yet.

US CAR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bron

Comment

• Bron

Comment

• Bron

Comment

• Zalig! Da's trouwens in Fountain Hills, AZ. 1 van de hoogste fonteinen ter wereld (+170 meter)!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
            Zalig! Da's trouwens in Fountain Hills, AZ. 1 van de hoogste fonteinen ter wereld (+170 meter)!
            Ik ben doodgewoon gek op al die Amerikaanse oude bakken.

Comment

• Bron

Comment

• Camouflage...

Bron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                  leuke meeting.

hier is 't probleem dat er altijd wel een of andere sjonnie met een achterlijke rijstbak mee binnenglipt en zo heel de sfeer naar de zeik helpt met z'n geluid-dat-voor-muziek-moet-doorgaan.

Comment

Camouflage...

Bron

ik vind de camouflage van die in haar bikini veel beter. zo'n goed microfoonstopje zie je zelden.

't wordt tijd dat ik eens beslis wat ik met mijn Satellite ga doen. als ik dit plaatje zie krijg ik erg veel zin om 'm in orde te maken. 'k heb alleen geen hout opzij.

Comment

• Zalige bak! Ik heb onlangs dit nog gezien:

Luie bigblock erin smijten, 4-traps automaat, 1 bank vooraan en cruisen maar! Echt een droom van me, met zoiets eens de Route 66 afrijden...

Comment

Zalige bak! Ik heb onlangs dit nog gezien:

Luie bigblock erin smijten, 4-traps automaat, 1 bank vooraan en cruisen maar! Echt een droom van me, met zoiets eens de Route 66 afrijden...
                        Om de Route 66 mee af te rijden, moet dat inderdaad een leuk voertuig zijn.
                        Hier in België denk ik dat het eerder ergerlijk is om daarmee de baan op te gaan.

Zo'n slagschip!

Comment

• Hier erger je je er inderdaad meer aan. Maar zo gewoon een maand of 2 rondtuffen... Niets moet, maar alles kan... Allez, ik ben weer aan het dagdromen want binnen een maand heb ik examens en tuf ik helemaal niet rond in een Catalina...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten

ik vind de camouflage van die in haar bikini veel beter. zo'n goed microfoonstopje zie je zelden.

't wordt tijd dat ik eens beslis wat ik met mijn Satellite ga doen. als ik dit plaatje zie krijg ik erg veel zin om 'm in orde te maken. 'k heb alleen geen hout opzij.
                            Denk jij dan dat je die in haar bikini daar ook bij krijgt, Frankie?

Dat hout heeft wel iets hè?

Comment

Zalige bak! Ik heb onlangs dit nog gezien:

Enik ging juist zeggen: de A17, E40 enz zijn al goed genoeg voor mij en komt daar ineens Karin met:

Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                              Om de Route 66 mee af te rijden, moet dat inderdaad een leuk voertuig zijn.
                              Hier in België denk ik dat het eerder ergerlijk is om daarmee de baan op te gaan.

Zo'n slagschip!
                              Ach, de Caprice of dergelijke komt er ooit wel eens. In Nederland lopen er nog redelijk veel rond die mooi bewaard worden

Eén ding is zeker; mijn vrouwtje ziet een Ram niet zitten. Zij gaat eerder voor een mustang maareuh $$$$$$....
                              Een Caprice of dergelijke zien we samen wel zitten...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                Enik ging juist zeggen: de A17, E40 enz zijn al goed genoeg voor mij en komt daar ineens Karin met:...
                                Ojee! Wat een spelbreker ben ik toch...

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                Ach, de Caprice of dergelijke komt er ooit wel eens. In Nederland lopen er nog redelijk veel rond die mooi bewaard worden

Eén ding is zeker; mijn vrouwtje ziet een Ram niet zitten. Zij gaat eerder voor een mustang maareuh $$$$$$....
                                Een Caprice of dergelijke zien we samen wel zitten...
                                De Ram vind ik heel knap, maar de mustang zie ik zeker ook zitten!
                                Tja, het is natuurlijk allemaal niet goedkoop...

Comment

Ojee! Wat een spelbreker ben ik toch...
                                  't valt niet op tussen sommige anderen

Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                  De Ram vind ik heel knap, maar de mustang zie ik zeker ook zitten!
                                  Tja, het is natuurlijk allemaal niet goedkoop...
                                  Een Caprice ed valt wel mee: rond de 10 000 heb je al een hele mooie.
                                  De Ram's zakken ook redelijk snel in prijs, maar voor het huidige pre-facelift model of het vorige model zit je nog meestal boven de 10 000.
                                  En die Ram's zijn interessant wegens plenty of space en weinig taks, verzekering, enz. En ze moeten daarom ook nog geen oldtimer zijn.

Ach we zien wel, eerst wat meer mijn daily verslijten.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Denk jij dan dat je die in haar bikini daar ook bij krijgt, Frankie?

Dat hout heeft wel iets hè?
                                    'k heb ze er niet bijgekregen, ik kan daar toch niks mee doen. ze misstaat op een wit laken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      'k heb ze er niet bijgekregen, ik kan daar toch niks mee doen. ze misstaat op een wit laken.
                                      Hoe zit dat in elkaar zone woody? Is dat gewoon een lattenwerk dat ze op die deur hangen, of is dat een kader die deel uitmaakt van de carrosserie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                        Hoe zit dat in elkaar zone woody? Is dat gewoon een lattenwerk dat ze op die deur hangen, of is dat een kader die deel uitmaakt van de carrosserie?
                                        een echte woody heeft een volledig houten opbouw. de kitsch-woody heeft een opgekleefd laagje namaakhout met een sier-randje.

Comment

• Zalig, zo'n oude Buick...

Bron

Comment

Working...
                                          X