Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZalig! Da's trouwens in Fountain Hills, AZ. 1 van de hoogste fonteinen ter wereld (+170 meter)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
hier is 't probleem dat er altijd wel een of andere sjonnie met een achterlijke rijstbak mee binnenglipt en zo heel de sfeer naar de zeik helpt met z'n geluid-dat-voor-muziek-moet-doorgaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
ik vind de camouflage van die in haar bikini veel beter. zo'n goed microfoonstopje zie je zelden.
't wordt tijd dat ik eens beslis wat ik met mijn Satellite ga doen. als ik dit plaatje zie krijg ik erg veel zin om 'm in orde te maken. 'k heb alleen geen hout opzij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZalige bak! Ik heb onlangs dit nog gezien:
Luie bigblock erin smijten, 4-traps automaat, 1 bank vooraan en cruisen maar! Echt een droom van me, met zoiets eens de Route 66 afrijden...
Hier in België denk ik dat het eerder ergerlijk is om daarmee de baan op te gaan.
Zo'n slagschip!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
ik vind de camouflage van die in haar bikini veel beter. zo'n goed microfoonstopje zie je zelden.
't wordt tijd dat ik eens beslis wat ik met mijn Satellite ga doen. als ik dit plaatje zie krijg ik erg veel zin om 'm in orde te maken. 'k heb alleen geen hout opzij.
Dat hout heeft wel iets hè?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZalige bak! Ik heb onlangs dit nog gezien:
Luie bigblock erin smijten, 4-traps automaat, 1 bank vooraan en cruisen maar! Echt een droom van me, met zoiets eens de Route 66 afrijden...
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenOm de Route 66 mee af te rijden, moet dat inderdaad een leuk voertuig zijn.
Hier in België denk ik dat het eerder ergerlijk is om daarmee de baan op te gaan.
Zo'n slagschip!
Eén ding is zeker; mijn vrouwtje ziet een Ram niet zitten. Zij gaat eerder voor een mustang maareuh $$$$$$....
Een Caprice of dergelijke zien we samen wel zitten...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenEnik ging juist zeggen: de A17, E40 enz zijn al goed genoeg voor mij en komt daar ineens Karin met:...
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenAch, de Caprice of dergelijke komt er ooit wel eens. In Nederland lopen er nog redelijk veel rond die mooi bewaard worden
Eén ding is zeker; mijn vrouwtje ziet een Ram niet zitten. Zij gaat eerder voor een mustang maareuh $$$$$$....
Een Caprice of dergelijke zien we samen wel zitten...
Tja, het is natuurlijk allemaal niet goedkoop...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenOjee! Wat een spelbreker ben ik toch...
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDe Ram vind ik heel knap, maar de mustang zie ik zeker ook zitten!
Tja, het is natuurlijk allemaal niet goedkoop...
De Ram's zakken ook redelijk snel in prijs, maar voor het huidige pre-facelift model of het vorige model zit je nog meestal boven de 10 000.
En die Ram's zijn interessant wegens plenty of space en weinig taks, verzekering, enz. En ze moeten daarom ook nog geen oldtimer zijn.
Ach we zien wel, eerst wat meer mijn daily verslijten.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDenk jij dan dat je die in haar bikini daar ook bij krijgt, Frankie?
Dat hout heeft wel iets hè?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k heb ze er niet bijgekregen, ik kan daar toch niks mee doen. ze misstaat op een wit laken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenHoe zit dat in elkaar zone woody? Is dat gewoon een lattenwerk dat ze op die deur hangen, of is dat een kader die deel uitmaakt van de carrosserie?
Comment
Comment