Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenyes it is. En de '69 is mooier dan de '67 vind ik.
en 'k zou ook niet te moeilijk doen igv ze me dat geven
Comment
-
Deze Ford Mustang uit 1972 staat te koop:
Bouwjaar : 1972, Km-stand : 55825
Originele Ford Mustang Mach1
-Kleur Lime Yellow
-`Q` code motor, 351C-4V Cobrajet ram air, ongeveer 300 pk
-Origineel `DeLuxe` interieur in perfecte staat
-Originele Magnum500 velgen
-Prijs: 17.250 euro
Volledige tekst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenyes it is. En de '69 is mooier dan de '67 vind ik.
en 'k zou ook niet te moeilijk doen igv ze me dat geven
Wat die voor mij aantrekkelijker maakt.
De andere was een bravere versie, maar zeker ook niet mis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendie andere gele mustang van hierboven vind ik nog mooier. misschien omdat ie even oud is al ikzelf
't goh, 'k zou 't eigenlijk niet weten welke te kiezen...
Het zou bij mij helemaal erg worden moesten ze me laten kiezen tussen Corvette (jaren '60), Camaro SS en Ford Mustang.
Ik werd gek, denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendie andere gele mustang van hierboven vind ik nog mooier. misschien omdat ie even oud is al ikzelf
't goh, 'k zou 't eigenlijk niet weten welke te kiezen...
http://www.motortrend.com/auto_shows.../photo_22.html
http://www.motortrend.com/auto_shows.../photo_23.html
http://www.motortrend.com/auto_shows.../photo_24.html
Foto's krijg ik jammergenoeg niet op deze pagina...
Er werden slechts 7014 exemplaren van gemaakt...
Bron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenKwestie van het nog moeilijker te maken: deze Ford Mustang Boss 302 van1970 vind ik nog mooier!
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenMoeilijk hè?
Het zou bij mij helemaal erg worden moesten ze me laten kiezen tussen Corvette (jaren '60), Camaro SS en Ford Mustang.
Ik werd gek, denk ik...
Bij het lezen en schrijven op dit eigenste moment (zit op m'n laptopje wat in de tuin tussen m'n ravottende kinderen) passeert op de landelijke wegel achter ons ineens een sliert oldies!!!
Een camaro, firebird, een lekkere cadillac eldorado , een paar volvo's, zelfs een '80 subaru, enkele W123's, een manta, monza, gordini, en nog veel meer. Wat een geschenk.
De kinderen stonden in de tuin te wuiven en velen wuifden terug, ook al zit er nog een weide tussen.
Vanavond laad ik de foto's op en post ik hier wel de leukste amerikaanders!
(moet ze wat bewerken want de zoom van m'n toestel is stuk en er staat nu meer weide dan auto op )__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenBij het lezen en schrijven op dit eigenste moment (zit op m'n laptopje wat in de tuin tussen m'n ravottende kinderen) passeert op de landelijke wegel achter ons ineens een sliert oldies!!!
Een camaro, firebird, een lekkere cadillac eldorado , een paar volvo's, zelfs een '80 subaru, enkele W123's, een manta, monza, gordini, en nog veel meer. Wat een geschenk.
De kinderen stonden in de tuin te wuiven en velen wuifden terug, ook al zit er nog een weide tussen.
Vanavond laad ik de foto's op en post ik hier wel de leukste amerikaanders!
(moet ze wat bewerken want de zoom van m'n toestel is stuk en er staat nu meer weide dan auto op )
Nu ben ik helemaal jaloers!
Comment
-
da's wel het ultieme, een zuipende, gorgelende V8 cabrio....
ik ben eigenlijk stilletjesaan aan 't uitkijken (aankoop binnen een drietal jaartjes als alles meezit) naar zoiets:
of een brougham d'elegance:
of een caprice:
hierin zullen we niet echt eenzelfde smaak hebben denk ik__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment