Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
US CAR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenVind ik niet mis, maar ik heb het liever een beetje sportief...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennog iets meer dan een maand en ik flikker 2 amerikanen op 't stort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenola ola , Mevrouw wilt een Camaro , Mustang ,... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
Kon je nu echt niet even met je grasmaaier passeren zodat de voertuigen iets zichtbaarder werden?
Ze zien er wel prachtig uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmevrouw is rijkelijk te laat, mijn Firebird is al een tijdje verkocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtennog iets meer dan een maand en ik flikker 2 amerikanen op 't stort.
Dewelke Frankie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenola ola , Mevrouw wilt een Camaro , Mustang ,... ?
Moest ik de Lotto winnen: Oh ja!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJa, jij hebt er een paar...
Dewelke Frankie?
Plymouth Satellite Suburban van '71
ze gaan de pers in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmevrouw is rijkelijk te laat, mijn Firebird is al een tijdje verkocht.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDa's wat anders dan uw gecleanede VW's hè arnevke?
Moest ik de Lotto winnen: Oh ja!
en tmoetn nie perséé gecleande zin ze, retro is al genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
en tmoetn nie perséé gecleande zin ze, retro is al genoeg
En retro ook goed:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWas maar een grapje hè?
En retro ook goed:
kweet da wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenVind ik een van de machtigste bakken dat er ginter rondrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenRot gras en onkruid!
Kon je nu echt niet even met je grasmaaier passeren zodat de voertuigen iets zichtbaarder werden?
Ze zien er wel prachtig uit!
Ze waren zelfs te ver om te kunnen genieten van 't geluid: zo een 40-tal meter van het einde van onze tuin.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
Comment