Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Camper lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zie die janet in het roze

Andere campers onderweg in Kroatie:

Een poging tot rolling pic van de onze, niet echt gelukt

Last edited by ; 19/03/2007, 22:34.

Comment

Hotel met zicht op zee...

De rust zelve:

Last edited by ; 19/03/2007, 22:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Wat kost dat zo Carlo, die zonnepanelen?
        Geen flauw idee wat die dingen nu kosten.

Toen wij de onze eroplegden was het een 400€/stuk denk ik.
        Zijn van die ultraplatte dingen, omdat we niet veel plaats hebben.

Comment

Ga het eens voorstellen aan hierlangst... bedankt voor de info!

Comment

vééééééél geld
            reken op een 750 euri voor een paneel met een dagopbrengst van 500 watt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              vééééééél geld
              reken op een 750 euri voor een paneel met een dagopbrengst van 500 watt
              Oei, dan heb ik mij blijkbaar vergist

Eens zoeken, die van ons zijn van Shell, mss staat er iets op hun site...

Edith zegt dat ze niets vind, maar wel kan zeggen dat we ze zelf geplaatst hebben...
              Last edited by ; 03/01/2007, 14:27.

Comment

tante bea staat daar het verst in ja

Comment

Zo'n knauss, ook heel mooi he

Comment

Comment

knausjes zijn goed
                      maar wel graag op ford dan

Comment

Ik zou enkel een Integraal willen.
                        dan kunnen de kinderen die achteraan zitten ook nog een keertje wat zien.

Wel wat duurder, maar volledig zijn geld waard.

Spijtig dat Hymer geen S-klasses meer maakt onder de 3,5 ton

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Ik zou enkel een Integraal willen.
                          ik een alkoof, ik vind het zo belachelijk dat de cabien niet wordt aangepast (gaat natuurlijk ook niet), je zit daar zo ver naar het midden in...en als je het bed boven de cabien wil benutten altijd dat gehassel...en dan die meerprijs...

behalve die van jouw, die neem ik zo mee

Comment

Spijtig dat Hymer geen S-klasses meer maakt onder de 3,5 ton
                            boven de 3.5 worden ze dan net als de rest begrenst nou op 90 ?

Comment

ik een alkoof, ik vind het zo belachelijk dat de cabien niet wordt aangepast (gaat natuurlijk ook niet), je zit daar zo ver naar het midden in...en als je het bed boven de cabien wil benutten altijd dat gehassel...en dan die meerprijs...

behalve die van jouw, die neem ik zo mee
                              dat gehassel met dat bed duurt welgeteld 10 seconden ofzo. Riempje los, bed laten zakken en het is klaar.

Ik haat het om mee te rijden in een alkoof, daar zie je geen drol als je achteraan zit. en als chauffeur weet je ook niet goed wat er allemaal nog boven je zit. en als er een vliegtuit passeert kan je het moeilijk zien

Die van hier zal je nog ff op moeten wachten, ze maken geen Benzen meer onder de 3,5 ton, en als je daarboven zit heb je heel veel dorpskernen waar je niet meer doormag enzo...

Comment

Voor wie goedkoop wil starten in dit wereldje : de Poolse Volks-mobile zijn van een redelijk goede kwaliteit, volledig uitgerust en héél betaalbaar. Vanaf 28.999 heb je een volledig uitgeruste alkoof :

BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

Zo'n alkoof ziet er zo .... lomp uit.

Het liefst zie ik zo'n semi-integraal zoals die chausson, als die dan achteraan een dubbel vast bed heeft is dat ideaal voor met z'n tweetjes.

Als je met meer dan 2 gaat heb je dan natuurlijk wel telkens dat ombouwwerk als je wil gaan slapen ...

Comment

boven de 3.5 worden ze dan net als de rest begrenst nou op 90 ?
                                    Ook, maar dat maakt zoveel niet uit, het is toch vakantie, dus tijd genoeg...

Het feit dat je een ander rijbewijs nodig hebt en dat je op veel plaatsen niet door mag is het grootste nadeel.
                                    Als wij samen met die Flair op vakantie waren parkeerden we de Flair ergens buiten het stadje op een of andere busparking, en reden dan met de onze tot in het centrum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                      Zo'n alkoof ziet er zo .... lomp uit.

Het liefst zie ik zo'n semi-integraal zoals die chausson, als die dan achteraan een dubbel vast bed heeft is dat ideaal voor met z'n tweetjes.

Als je met meer dan 2 gaat heb je dan natuurlijk wel telkens dat ombouwwerk als je wil gaan slapen ...

De semi kost iets meer : 30.999

BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

mijn ex-villamobil, ik had centen nodig
                                        en hij stond (te) veel stil

Comment

Die van hier zal je nog ff op moeten wachten, ze maken geen Benzen meer onder de 3,5 ton, en als je daarboven zit heb je heel veel dorpskernen waar je niet meer doormag enzo...
                                          het is een fameus nadeel ja

Comment

Working...
                                          X