Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Camper lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet is een fameus nadeel ja
De onze kostte in 1993 2.250.000 franken. Ik wil niet weten wat je met dat geld nog allemaal kon kopen in die tijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDas reden waarom er op de meeste foto's hierboven fietsjes achterop hangen. Wij parkeerden daar altijd mee buiten het centrum en dan met de fietsen het stad in.
Ik had een fiets bij om in de bergen te fietsen. Vooral naar beneden, soms ook van de ene camping naar de andere als ze op ongeveer 100-150km van elkaar lagen zo zijn we ooit van Bolzano naar Passo del Tonale gefietst in Italie. In de snikkende hitte, en het was iets meer bergop dan verwacht
Comment
-
Leuke campers!
Een alkoof vind ik ook maar niks. Dan heb je het gevoel constant in een tunnel te rijden. Wel leuk als de zon fel schijnt, dan zit je in de schaduw.
Vroeger heb ik er enkele gehuurd voor een weekendje. Wel leuk, maar op een camping zit je tussen de Hollanders. Dan is de pret eraf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenLeuke campers!
Een alkoof vind ik ook maar niks. Dan heb je het gevoel constant in een tunnel te rijden. Wel leuk als de zon fel schijnt, dan zit je in de schaduw.
Vroeger heb ik er enkele gehuurd voor een weekendje. Wel leuk, maar op een camping zit je tussen de Hollanders. Dan is de pret eraf
Die hollanders zijn nog handig als je kinderen hebt, kunnen ze in het buitenland spelen met kinderen die ze verstaan. En als die kinderen wat ouder zijn kunnen ze de knapper-dan-duitse dames versieren (enige overeenkomst met bestaande personen/feiten is louter toeval)
Comment
-
Het is wel al jaren gelden dat ik nog met een camper een weekendje ben weggeweest. Ik vind de vrijheid van een camper zo leuk. Op vakantie heb je toch iets privé. En je kan gaan waar je wilt.
En bij de hedendaagse campers zitten pareltjes. Echt grote met alle luxe overladen "huizen" op zich.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenHier thuis ook nog een Niesmann Bischoff Arto staan, van de week eens foto's maken.
Alhoewel ik ze wat te kort en smal vind voor de hoogte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMooie dingen.
Alhoewel ik ze wat te kort en smal vind voor de hoogte.
Weet iemand hier al meer over de komende verandering van gewicht, volgens sommigen willen ze het b rijbewijs optrekken naar het niveau van Duitsland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenIs ook voor een b rijbewijs natuurlijk, qua uiterlijk is een brede en langere mooier. Maar praktisch is smaller en korter een voordeel als je graag via kleine wegen rondtrekt door Frankrijk.
Weet iemand hier al meer over de komende verandering van gewicht, volgens sommigen willen ze het b rijbewijs optrekken naar het niveau van Duitsland.
De Flair en Clou zijn gewoonweg, onhandig, daar heb ik meermaals getuige van geweest, maar de arto leek me even onhandig omdat hij zo goed als even hoog was.
De gorge du Tarn in Frankrijk bvb mocht je al niet veel hoger zijn dan onze 2m70. En is zo een Arto niet 3m10 ofzo? volgens mij was die flair 3m70 ongeveer...
En dat ze dat rijbewijs zouden optrekken hoop ik echt, dan is er toch nog een nieuwe Hymer die in aanmerking zou komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVoor die kleine wegen, is ie daar niet te hoog voor?
De Flair en Clou zijn gewoonweg, onhandig, daar heb ik meermaals getuige van geweest, maar de arto leek me even onhandig omdat hij zo goed als even hoog was.
De gorge du Tarn in Frankrijk bvb mocht je al niet veel hoger zijn dan onze 2m70. En is zo een Arto niet 3m10 ofzo? volgens mij was die flair 3m70 ongeveer...
En dat ze dat rijbewijs zouden optrekken hoop ik echt, dan is er toch nog een nieuwe Hymer die in aanmerking zou komen...
Over dat rijbewijs doen al een jaar de geruchten dat ze dat europees gaan regelen, dus elk land hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenWeet iemand hier al meer over de komende verandering van gewicht, volgens sommigen willen ze het b rijbewijs optrekken naar het niveau van Duitsland.
daar is al 6 of 7 jaar gezever over, ik geloof er niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenIk dacht juist geen 3m een arto, maar ben er niet zeker van. Heb in ieder geval mijn ouders nog niet horen klagen over de hoogte, wel dat ze ver boven hun gewicht zitten altijd. Hij weegt al meer dan 3.2ton ongeladen.
Over dat rijbewijs doen al een jaar de geruchten dat ze dat europees gaan regelen, dus elk land hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenBij controle kunnen ze er toch moeilijk over doen niet? Als ze je laten stoppen en tot controle overgaan, heb gehoord dat het uitladen word of achterlaten.
99% van de Hummer H2's in Belgie staat ingeschreven als - 3,5 ton, terwijl dat ook bullshit is, die dingen wegen meer, en moeten dus begrensd worden op 90.
Comment
-
Eventjes mijn bompa zijn caravan hier neerzetten. (oké tis geen camper, maja...) Vroeger trokken ze regelmatig naar duitsland, zwitserland, italie en schotland, maar door hun leeftijd blijven ze tegenwoordig aan zee. Van 1 april tot 1 juli en van 1 september tot 12 november . Ik heb eigenlijk geen fotokes van de tent. De caravan wordt enkel gebruikt om te slapen eigenlijk, de rest staat in de grote tent die ervoor staat. Alles wat ze nodig hebben staat erin.
Comment
Comment