Als je zo'n ding zelf hebt moet je er al echt vaak mee op vakantie gaan vind ik. Anders is 't te kostelijk...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Camper lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenAls je zo'n ding zelf hebt moet je er al echt vaak mee op vakantie gaan vind ik. Anders is 't te kostelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie ene camper die in Top Gear voor kwam, met die Wiesmann in dat compartiment onder de camper
Kent daar iemand het merk van?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenHoeveel?
Zie ze al achter de beetle hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenGeen idee, ik vind het wel super! Echt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenGeen idee, ik vind het wel super! Echt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenveel te klein imo
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k vind dat ook leuk zoiets, wel wat klein met 2 kinders natuurlijk
Maar charme +1
Comment
-
Misschien ook eens ons "vakantiehuisje" tonen.
Hymer B Klasse StarLine 630 G
Onderstel: Mercedes Sprinter 316 CDI (156 pk)
Bouwjaar 2003 - 67.000 kmBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Deze was ook impressionant om voorbij te zien komen, het werd getrokken door een Dodge Ram dacht ik. Camping in Silenrieux.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie ene camper die in Top Gear voor kwam, met die Wiesmann in dat compartiment onder de camper
Kent daar iemand het merk van?
Das ne Volker Mobile Preformance. Is un duits merk dat specifiek alleen Trotter bouwt...
Ge had volgens mij 2 modellen. Ene van 10,5 meter en de grootste van 12,3 meter... (De kleine past enkel een Mini Cooper in; de grote is gepast op een Porsche 997, XK8, 6-Serie, Wiesmann, SLK en een 6-Serie)
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Website van Volkner: www.volkner-mobil.de
Comment
-
Vorige week 3 daagjes naar de dArdennen geweest met de mobilhome van mijn schoonouders. Zalig om met zo'n camion te rijden. Het was een nogal groot model in vergelijking met de gemiddelde mobilhome, wel stoer om zo als twintiger mee te stoeffen tegenover de andere campeerders
Comment
-
droomcampers
eerst had ik deze in gedachten en ook daadwerkelijk 1tje gekocht maar dan wel een korte versie
toen kreeg ik dit in gedachten en heb er zo ook eentje gehad maar dan die gele zoals men avatar een vw t3 syncro
en nu heb ik dit in gedachten een heuse kürzhauber
Comment
Comment