Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wanneer het gaspedaal resoluut tot de vloer wordt ingetrapt, vliegt de naald van de kW-meter naar het einde van de schaalverdeling, bundelen beide motoren de krachten en zet de bestuurder zich schrap. De sprint van 0 naar 100 km/u is simpelweg verpletterend. Tussenacceleraties boven 80 km/u kennen nauwelijks een gelijke.
Wanneer het volle vermogen wordt aangesproken weet deze groene rakker voor een spektakel te zorgen dat tot nu toe alleen was voorbehouden aan de Subaru Impreza's en BMW's M5 van deze wereld.
+ Heel veel rijplezier + Geavanceerde en bruikbare techniek + Bijzonder snel, uitzonderlijk zuinig
- Kleine bagageruimte - Onhandige verstelling hoofdsteunen - Navigatiesysteem past volume radio niet aan bij uitspreken instructies
Vorige week zag ik een RX400h op het lokale vliegveld. Wat is die verdraaid stil. Die hoor je echt niet starten en wegrijden
Men zegt dat van de GS300 ook
maar ik hoor dat nooit als ik erin zit
Vorgie week toen we de gs weg deden stond de RX350 er al
die hoorde je ook bijna niet
Volgens mij maakt Lexus echt de stilste wagens van de wereld.
mvg
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
ah tof!
aankoop plannen?
Maar wij zullen wel een sin de showroom zien,als onze wagen eens binnen moet.
Maaar toch vraag ik of je zo vriendeljik zou willen zijn om foto's te nemen
rood: doe ik toch zowiezo
aankoopplannen: ja, het is te zeggen: het begint er eindelijk door te komen, onze nieuwe wagen. het grote probleem is dat m'n pa eigenlijk al zou willen kijken voor een "milieuvriendelijke" wagen, maar die zijn zeer schaars voor het moment natuurlijk... op een honda civic, toyota prius en de h-modellen van lexus zijn er niet veel mogelijkheden op de markt... m'n pa zou wel zo'n lexus willen, maar de torenhoge aankoopprijs en verkeerstax per jaar (de verbrandingsmotor in de GS en RX zijn +3l V6) zijn een regelrechte tegenvaller. ben eens benieuwd naar die dag... vooral omdat ik m'n rapport dan nog niet gehad heb
Of 'n benzine en investeren in een LPG-installatie?
heb ik hem ook voorgelegd, maar de parking van het bedrijf waar hij werkt is een ondergronds exemplaar... bovendien gaan bmw-sixpacks en LPG niet goed samen heb ik hier al ergens gelezen dacht ik...
heb ik hem ook voorgelegd, maar de parking van het bedrijf waar hij werkt is een ondergronds exemplaar... bovendien gaan bmw-sixpacks en LPG niet goed samen heb ik hier al ergens gelezen dacht ik...
Comment