Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
stukje van een detailtest van de gs 450h
Wanneer het gaspedaal resoluut tot de vloer wordt ingetrapt, vliegt de naald van de kW-meter naar het einde van de schaalverdeling, bundelen beide motoren de krachten en zet de bestuurder zich schrap. De sprint van 0 naar 100 km/u is simpelweg verpletterend. Tussenacceleraties boven 80 km/u kennen nauwelijks een gelijke.
Wanneer het volle vermogen wordt aangesproken weet deze groene rakker voor een spektakel te zorgen dat tot nu toe alleen was voorbehouden aan de Subaru Impreza's en BMW's M5 van deze wereld.
+ Heel veel rijplezier
+ Geavanceerde en bruikbare techniek
+ Bijzonder snel, uitzonderlijk zuinig
- Kleine bagageruimte
- Onhandige verstelling hoofdsteunen
- Navigatiesysteem past volume radio niet aan bij uitspreken instructies
meer?.. :http://www.autozine.nl/text/443.htmlLast edited by Alexx; 28/05/2006, 18:06.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timoik zou liever een 'normale' auto hebben, ik vind het gewoon niet iets sportiefs hebben 'electromotor' of hoe dat ding ook heet!
dat geluid moet toch op niets trekken als je eens goed accelereert
dan zou ik eerder naar de gs430 gaan...
Maar als je dan kijkt naar het verbruik
8.6liter is wel heel erg netjes..
en de tussenacceleratie's zijn (volgens de test) haast niet te beschrijven2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'ernog iemand die naar de voorstelling van de GS450h en de RX400h gaat 24 of 25 juni in holland bij het distributiecentrum?
neen, NOG geen uitnodiging gekregen.
Maar ik denk dat wij alleen uitnodigingen krijgen voor in België
ga jij dan M3'er?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300neen, NOG geen uitnodiging gekregen.
Maar ik denk dat wij alleen uitnodigingen krijgen voor in België
ga jij dan M3'er?
aangezien het op een uurtje rijden is ga ik ja
uitnodiging heb ik overigens via mail gehad. waarschijnlijk omdat ik ooit de GS-brochure heb aangevraagd2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'eraangezien het distributiecentrum in holland ligt, maar voor heel de Benelux geldt is het zowel voor België, NL als Luxemburg.
aangezien het op een uurtje rijden is ga ik ja
uitnodiging heb ik overigens via mail gehad. waarschijnlijk omdat ik ooit de GS-brochure heb aangevraagd
ah tof!
aankoop plannen?
Maar wij zullen wel een sin de showroom zien,als onze wagen eens binnen moet.
Maaar toch vraag ik of je zo vriendeljik zou willen zijn om foto's te nemen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QuattroVorige week zag ik een RX400h op het lokale vliegveld. Wat is die verdraaid stil. Die hoor je echt niet starten en wegrijden
Men zegt dat van de GS300 ook
maar ik hoor dat nooit als ik erin zit
Vorgie week toen we de gs weg deden stond de RX350 er al
die hoorde je ook bijna niet
Volgens mij maakt Lexus echt de stilste wagens van de wereld.
mvg2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300ah tof!
aankoop plannen?
Maar wij zullen wel een sin de showroom zien,als onze wagen eens binnen moet.
Maaar toch vraag ik of je zo vriendeljik zou willen zijn om foto's te nemen
aankoopplannen: ja, het is te zeggen: het begint er eindelijk door te komen, onze nieuwe wagen. het grote probleem is dat m'n pa eigenlijk al zou willen kijken voor een "milieuvriendelijke" wagen, maar die zijn zeer schaars voor het moment natuurlijk... op een honda civic, toyota prius en de h-modellen van lexus zijn er niet veel mogelijkheden op de markt... m'n pa zou wel zo'n lexus willen, maar de torenhoge aankoopprijs en verkeerstax per jaar (de verbrandingsmotor in de GS en RX zijn +3l V6) zijn een regelrechte tegenvaller. ben eens benieuwd naar die dag... vooral omdat ik m'n rapport dan nog niet gehad heb2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StefanusOf 'n benzine en investeren in een LPG-installatie?
@lexus GS300: geen automaat op de IS220d hé
edit: overigens: nogal prijzig... €60000 begot... + inschrijvingstaks, verzekering en verkeerstaks...2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erheb ik hem ook voorgelegd, maar de parking van het bedrijf waar hij werkt is een ondergronds exemplaar... bovendien gaan bmw-sixpacks en LPG niet goed samen heb ik hier al ergens gelezen dacht ik...
@lexus GS300: geen automaat op de IS220d hé
edit: overigens: nogal prijzig... €60000 begot... + inschrijvingstaks, verzekering en verkeerstaks...
Is idd waar geen automatic.
dat ie dan een tweedehandse lexus gs300 koopt bij Lexus in wijnegem
Toch veel geluk met de zoektocht naar een wagen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300Is idd waar geen automatic.
dat ie dan een tweedehandse lexus gs300 koopt bij Lexus in wijnegem
Toch veel geluk met de zoektocht naar een wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timokomt die van jullie van bij wijnegem? dan kan je als het daar te saai wordt ff bij ferrari binnenstappen
ja, die van ons komt van wijnegem.
Waarom denk je anders dat ik altijd wil meegaan als de wagen binnenmoet2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment