Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Lexus doet mee an de Tokachi 24-uren!!
meer info==>http://my.is/forums/showthread.php?t=298699
btw: Die Gs ziet er wel vet uit!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Gisteren gekregen met de post
Lexus reclame voor de Hybride carsBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Nieuwe anonieme auto voor Engelsche politie
Bron: http://www.worldcarfans.com/news.cfm...police-cars-uk
Comment
-
Idd, misschien wel eentje voor de Traffic Cops!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Morgen wordt hierthuis een nieuwe IS250 Automaat besteld. We twijfelen enkel nog over de kleur. Het zou een executive worden, met zwart lederen interieur en als optie het multimedia pak. Enkel de kleur zijn we dus nog over aan het twijfelen. Ofwel wordt het een zilvergrijze ofwel glacier blue.
Indien het een zilvergrijze wordt zouden we deze in de loop van volgende week al in on bezit kunnen hebben watn dan zou het om een stock wagen gaan met open dak (de wagen die nu inde LExus showroom in wijnegem staat. Indien ons ma beslist om voor de glacier blue te gaan zal de levering tegen eind december zijn.
Onze huidige IS200 wordt bijgehouden voor mijn zus en mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TamasiusMorgen wordt hierthuis een nieuwe IS250 Automaat besteld. We twijfelen enkel nog over de kleur. Het zou een executive worden, met zwart lederen interieur en als optie het multimedia pak. Enkel de kleur zijn we dus nog over aan het twijfelen. Ofwel wordt het een zilvergrijze ofwel glacier blue.
Indien het een zilvergrijze wordt zouden we deze in de loop van volgende week al in on bezit kunnen hebben watn dan zou het om een stock wagen gaan met open dak (de wagen die nu inde LExus showroom in wijnegem staat. Indien ons ma beslist om voor de glacier blue te gaan zal de levering tegen eind december zijn.
Onze huidige IS200 wordt bijgehouden voor mijn zus en mij.
Ik vind het glacier bleu,iets meer een vrouwenkleur,maar omdat het voor je ma is vormt dit al gene probleem
ik zou in eider geval voor het grijs gaan
Zeker pics posten!
Veel succes met de wagen!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Zal ik zo snel mogelijk voor zorgen van zodra de wagen er is, en ik de tijd heb om eens een deftige fotoshoot te maken.
We gaan ook nog een setje 16" velgen van de business versie bijkopen om daar winterbanden te laten opleggen, eens de winter eraan komt natuurlijk.
Persoonlijk vind ik glacier blue een iets te 'flauwe' kleur, maar misschien dat het voor een vrouw inderdaad wel kan, we zullen zien.
De eerste keuze was trouwens een zwarte met beige interieur, maar aangezien we niet de meest fervente autokuisers zijn, en je op zwart alles ziet hebben we hiervan afgezien.
Comment
Comment