Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit vind ik een van de lelijkste prototypes van de laatste jaren... Het ziet er allemaal zo geknutseld uit, en die achterkant trekt helemaal op niets...
Dit vind ik een van de lelijkste prototypes van de laatste jaren... Het ziet er allemaal zo geknutseld uit, en die achterkant trekt helemaal op niets...
Maandag kwamen wij met het nieuws dat Lexus met een divisie voor supersnelle modellen komt. Nu heeft het automerk dit zelf bevestigd met het vrijgeven van een eerste foto van de IS-F.
De Amerikaanse markt is belangrijk voor Lexus en mede daarom zal de snelle IS in januari op de Detroit Motor Show worden onthuld. De F-divisie moet de aanval openen op AMG (Mercedes), Quattro GmbH (Audi) en BMW’s M-divisie.
Alles wijst erop dat het Lexus menens is met de IS-F. Het merk heeft bevestigd dat de super-IS net als de concurrentie een dikke V8 krijgt. Er wordt nog niet officieel over het aantal pk’s gerept, maar bronnen hebben het over 425 pk.
Daarnaast meldt Lexus nog dat op Detroit ook een supersportwagen wordt getoond, die waarschijnlijk een voorbode zal zijn van de 500 pk sterke super-Lexus in 2008 op de markt komt.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik vind het prachtig. Las het ook net op auto55. Lexus kennende zullen de wagens niet moeten onderdoen op de Duitse concurrentie, wat dus wil zeggen dat er weer heel wat dreamcars in de maak zijn.
Mijn vrouwke en ik zijn van de week een Lexus 450h tegengekomen. Ze vond het een prachtige auto. Toen ik haar de voordelen van deze Hybride motor uitlegde, vroeg ze zich af waarom we nog met een diesel rijden. Ik zou onze 530d wel durven inruilen voor zo'n prachtige Lexus GS 450h...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Mijn vrouwke en ik zijn van de week een Lexus 450h tegengekomen. Ze vond het een prachtige auto. Toen ik haar de voordelen van deze Hybride motor uitlegde, vroeg ze zich af waarom we nog met een diesel rijden. Ik zou onze 530d wel durven inruilen voor zo'n prachtige Lexus GS 450h...
Daar ga je zeker geen spijt van krijgen...
Prachtige prestatie's voor weinig verbruik,maar daar betaal je dan ook wel voor
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Krijg je eigenlijk zo'n milieusubsidie als je met een hybride Lexus rijdt? Ik weet dat je die krijgt op de Prius, en dat de Lexussen erop gebaseerd zijn, maar dat die de nadruk tenminste niet hypocriet op het milieu leggen.
Dat de nieuwe Lexus LS 460 nokkie vol veiligheidsitems zit, weet u. Maar tijdens een reguliere introductie van zo’n nieuwkomer kom je nauwelijks toe aan het in de praktijk uittesten van al die veiligheidssystemen. Daartoe rukten we vorige week speciaal uit naar Zuid-Frankrijk. Opdracht: rij vol dat obstakel in en kijk wat er gebeurt!
Als je, gemiddeld, 2 tot 3 liter per 100km minder verbruikt betekent dit bij 40.000km per jaar al gauw 1000 tot 1500 euro/jaar minder brandstof. De kans bestaat dat je er een premie voor krijgt. Dat is 2x mooi meegenomen.
Komt daarbij dat je een Lexus rijdt waarbij de afwerking en betrouwbaarheid een ongekend hoog nivo hebben!
Als je, gemiddeld, 2 tot 3 liter per 100km minder verbruikt betekent dit bij 40.000km per jaar al gauw 1000 tot 1500 euro/jaar minder brandstof. De kans bestaat dat je er een premie voor krijgt. Dat is 2x mooi meegenomen.
Komt daarbij dat je een Lexus rijdt waarbij de afwerking en betrouwbaarheid een ongekend hoog nivo hebben!
Comment