Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisterenavond heb ik een paar km met een Lexus zitten spelen.. Een oprit van auostrade en dan een recht stuk op autostrade van een 8tal km, dan moest ik afrijden.. Het ging redelijk goed op, ik was wel iets sneller en ging erover aan +180 en liep dan verder uit..
Het zag een spiksplinternieuwe uit (nrplaat YB.-...), rood kleur en langsweerszijden een uitlaat.. Meer weet ik niet. Iemand die weet welke motor hij kon hebben ?
Gisterenavond heb ik een paar km met een Lexus zitten spelen.. Een oprit van auostrade en dan een recht stuk op autostrade van een 8tal km, dan moest ik afrijden.. Het ging redelijk goed op, ik was wel iets sneller en ging erover aan +180 en liep dan verder uit..
Het zag een spiksplinternieuwe uit (nrplaat YB.-...), rood kleur en langsweerszijden een uitlaat.. Meer weet ik niet. Iemand die weet welke motor hij kon hebben ?
't Kan al geen IS geweest zijn, tenzij die nieuwe I'm Surely a Failure. Hoogstwaarschijnlijk zo'n GS hybride geval ofzo. Minstens een V6 met 240 pk.
Echt niet. De diesel is nog trager. Enkel een IS350 gaat goed vooruit, maar die is hier niet te koop.
7,8 sec is nu niet echt traag te noemen he.
Maar 't zal aan mij liggen...
Als XXX zegt dat het redelijk goed op ging, is de IS250 niet traag te noemen.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
7,8 sec is nu niet echt traag te noemen he.
Maar 't zal aan mij liggen...
Als XXX zegt dat het redelijk goed op ging, is de IS250 niet traag te noemen.
Comment