Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is het waar dat een Lexus GS450h een benzinemotor van +-300 pk heeft en 2 elektromotoren van 200pk ? Zoja, komt dit dan overeen met een auto met 500 pk (vb. M5 etc.)
"De wagen beschikt over een uitzonderlijk soepele 3.456 cc V6 benzinemotor die 218 kW/296 pk ontwikkelt en een maximumkoppel van 368 Nm levert. Deze verbrandingsmotor wordt gekoppeld aan een elektrische motor met 147 kW/200 pk en een maximumkoppel van 275 Nm."
Is het waar dat een Lexus GS450h een benzinemotor van +-300 pk heeft en 2 elektromotoren van 200pk ? Zoja, komt dit dan overeen met een auto met 500 pk (vb. M5 etc.)
de wagen heeft 350 pk dacht ik
Maar in de hernemingen laat hij wel een BMW M5 en 997 Turbo zweten (bron: autowereld)
Oorspronkelijk geplaatst door autozine (online automagazine)
De sprint van 0 naar 100 km/u is simpelweg verpletterend. Tussenacceleraties boven 80 km/u kennen nauwelijks een gelijke. Wanneer het volle vermogen wordt aangesproken weet deze groene rakker voor een spektakel te zorgen dat tot nu toe alleen was voorbehouden aan de Subaru Impreza's en BMW's M5 van deze wereld.
Het is geen probleem deze elektro-auto in een gecontroleerde drift door de bocht te sturen!
Kortom: de Lexus GS450h is schaamteloos snel, decadent groot, puissant luxueus, exorbitant duur en toch politiek correct.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
"De wagen beschikt over een uitzonderlijk soepele 3.456 cc V6 benzinemotor die 218 kW/296 pk ontwikkelt en een maximumkoppel van 368 Nm levert. Deze verbrandingsmotor wordt gekoppeld aan een elektrische motor met 147 kW/200 pk en een maximumkoppel van 275 Nm."
BRON: LEXUS.BE
Maar je mag die vermogens niet zomaar optellen aangezien ze op een ander toerental hun maximum bereiken. :-)
de wagen heeft 350 pk dacht ik
Maar in de hernemingen laat hij wel een BMW M5 en 997 Turbo zweten (bron: autowereld)
In 6,1 seconden zit de zware Lexus vanuit stilstand op 100 km/h. De m5 doet dit in 4,7 sec lijkt toch niet dat hij zal zweten maar weet gij de cijfers van de hernemingen niet ??
In 6,1 seconden zit de zware Lexus vanuit stilstand op 100 km/h. De m5 doet dit in 4,7 sec lijkt toch niet dat hij zal zweten maar weet gij de cijfers van de hernemingen niet ??
Hij heeft 340 pk (GS300)
De M5 is een erg hoogtoerige motor.
De Lexus heeft hybride-techniek, heeft zijn koppel constant ter beschikking
Ik ben momenteel niet thuis, ik wil morgenavond gerust de boekjes bekijken.
Ik ga nu effe op internet kijken
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
De M5 is een erg hoogtoerige motor.
De Lexus heeft hybride-techniek, heeft zijn koppel constant ter beschikking
Ik ben momenteel niet thuis, ik wil morgenavond gerust de boekjes bekijken.
Ik ga nu effe op internet kijken
Ja ik heb de reden gevonden Met name de tussenacceleraties moeten razendsnel kunnen verlopen. Dit omdat het koppel van de elektromotor direct beschikbaar is. Wat prestaties betreft is de GS450h in ieder geval geen mietje. Mooie staaltje techniek
Comment