Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorige week Lexus IS220d als bedrijfswagen besteld.
Pfff, ben ongeduldig. Zou hem nu al willen hebben. Zal gelukkig niet lang duren. Waarschijnlijk nog deze maand levering.
Iemand hier die ervaring wenst te delen ?
Vorige week Lexus IS220d als bedrijfswagen besteld.
Pfff, ben ongeduldig. Zou hem nu al willen hebben. Zal gelukkig niet lang duren. Waarschijnlijk nog deze maand levering.
Iemand hier die ervaring wenst te delen ?
Greets,
Rufie.
Wat wil je weten ?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Heb er al een paar keer mee gereden.
Negatieve vind ik om te beginnen de kofferruimte. Zeker als je van een break komt.
Heb er een skibak bij, moet dus wel lukken om bagage allemaal mee te krijgen, hoop ik.
Een 250d is nog leuker, maar ja, paste niet binnen budget. Vooral de velgen zie ik niet zo graag en zitten voor mij wat teveel in de kas, maar zal er toch moeten mee leven.
Heb ice blue genomen als buitenkleur en zwarte stoffen bekleding.
Schijnt dat de verhoudingen bij de 22O niet zo leuk zijn als bij de 250. Nochtans vind ik dat het toch vlot schakelt en vlot rijdt. Die 400Nm is toch al iets.
Het is idd een vlotte wagen, vooral in de hernemingen!En de looks
eens iets anders dan een 3 of A4
Een IS250 rijdt nog een trapje hoger, wat leuker,sneller, prettige sound,etc...
Maar je gaat er geen spijt van hebben , kben er zeker van ! congrats
Aangepaste IS-F'en De eerste Lexus IS F is te pakken genomen door tuner Five Axes. Daar is de motor die standaard 5,0-liter meet, opgeboord tot 5,8-liter. Welk vermogen de tuner daar uitpeurt, wordt echter niet vermeld. Het exterieur is opgeleukt met satijnzwarte lak en een bodykit die zes inch aan de breedte van de IS F toevoegt. In het interieur is het leder en alcantara wat de klok slaat. Verder staat hij op 20 inch wielen en is het remsysteem aangepast.
De IS van Fox Marketing en Artisan Performance is eveneens technisch aangepast. De makers schatten het vermogen van het getunede exemplaar in op 600 pk; standaard heeft zo’n snelle Lexus 423 pk. Daarvoor zijn onder meer twee turbo’s gebruikt. De bodykit die is gemaakt, accentueert volgens de makers de lijnen van de auto, in plaats van die te veranderen. Daarentegen zorgt de knaloranje lak er voor dat deze IS niet ongemerkt voorbijgaat.
Import Tuner Magazine en TEIN maakten van hun Lexus een racer. Zij hebben zich vooral gericht op gewichtsreductie, extra stijfheid voor het chassis, speciale demping en natuurlijk is de auto voorzien van racebanden. Onder meer een lachgasinjectie en een speciale luchtinlaat zorgen voor extra prestaties.
De creatie van 0-60 Magazine doet het wat simpeler: de V8 kreeg een dikke supercharger die moet zorgen voor extra prestaties. Verder zijn verschillende carrosseriedelen uitgevoerd in koolstofvezel om het gewicht te verminderen en het zwaartepunt omlaag te brengen. Een rolkooi zorgt voor een stijvere carrosserie.
Ook de IS F van MotorworldHype doet het met veel koolstofvezel-delen. De auto is uitgevoerd in Starfire White; een officiële Lexus-kleur. In het interieur zitten met blauw alcantara beklede stoelen. Voor het uitlaatsysteem tekent Borla en remmen zijn van Brembo.
Ben ondertussen al 3 weken aan het rijden met de IS220d.
Wat een fantastische wagen. Zeer soepele motor, zo rustig binnenin. Die 400Nm koppel voelt zalig in de hernemingen.
Wel deze week beetje geschrokken. Op rond punt beetje teveel gas gegeven en achterkant wou uitbreken op een moment dat ik het niet verwachtte. Nog efkens aftasten waar de limieten zijn.
In ieder geval heb ik nog geen seconde mijn Audi A6 gemist.
Het is idd een vlotte wagen, vooral in de hernemingen!En de looks
eens iets anders dan een 3 of A4
Een IS250 rijdt nog een trapje hoger, wat leuker,sneller, prettige sound,etc...
Maar je gaat er geen spijt van hebben , kben er zeker van ! congrats
Wat een fantastische wagen. Zeer soepele motor, zo rustig binnenin. Die 400Nm koppel voelt zalig in de hernemingen.
Wel deze week beetje geschrokken. Op rond punt beetje teveel gas gegeven en achterkant wou uitbreken op een moment dat ik het niet verwachtte. Nog efkens aftasten waar de limieten zijn.
In ieder geval heb ik nog geen seconde mijn Audi A6 gemist.
Greets,
Rufie.
Blij te horen!
Ik ga onze GS ook wel missen. 't is toch iets "apart" zo'n Lexus.
Zeg, wat met het verbruik? Ik heb dezelfde motor in een Rav4 en mijn verbruik is toch wel desastreus te noemen...
Comment