Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
    Mja, kan mss. een alternatief zijn, eens bekijken. Hoe zit het met de duurzaamheid van die batterijen, heb je daar zicht op? Is dat iets om rekening mee te houden als je bijv. een 2de hands met 100.000km beschouwt?
    Geen problemen te melden met batterijen of andere onderdelen bij GS 450h. Super betrouwbaar.
    Wat het hybride systeem betreft bij Toyota en Lexus in het algemeen: weet dat er Prius taxi rondrijden in Japan met 500.000 km op de teller en nog steeds met het eerste batterijenpack

En als je één vindt met het label van Lexus Select, dan ben je nog zeker van extra controle op meer dan 150 punten + garantie... Bovendien zijn er betaalbare programma's om de garantie nog verder uit te breiden als dat je gemoedsrust kan vergroten

Comment

• Comment

• Auto Motor und Sport heeft hybride systemen op de markt met elkaar vergeleken en komt tot de vaststelling dat het systeem in de Lexus RX het meest efficiënt werkt. Het gaat hier niet over de soepele werking van het geheel (dat was vroeger al bewezen), maar wel de efficiëntie in verbruik.

In einem auto motor und sport-Vergleichstest reduzierte sich in einem Lexus RX der Einsatz von Hybridtechnik den Durchschnittsverbrauch um 41 Prozent, beim BMW X6 dagegen senkt sich der Verbrauch durch den Hybridantrieb nur um 21 Prozent und damit halb so stark. Im Test wurden Hybrid-Versionen des BMW X6, Infiniti M35, Lexus RX und Porsche Panamera mit den Normalmodellen verglichen.
        Grund für die sehr unterschiedlichen Einsparergebnisse ist zum einen die unterschiedliche Leistungsfähigkeit der Technik, zum anderen das zusätzliche Gewicht. Während beispielsweise die Hybrid-Version des Infiniti M35 nur 115 Kilogramm schwerer ist als das Normalmodell, bringt der BMW X6 260 Kilogramm mehr auf die Waage.
        Am meisten lohnt sich die Hybrid-Technik im Lexus RX. Die Hybrid-Version ist nur 135 Kilogramm schwerer und erreicht im Stadtverkehr den für einen schwerer SUV hervorragenden Verbrauchswert von 6,4 Litern auf 100 Kilometer. Insgesamt reduziert die Hybridtechnik im Vergleich zum konventionellen Modell den Verbrauch um 41 Prozent auf durchschnittlich 7,1 Liter. (...)

http://www.auto-motor-und-sport.de/e...m-3973363.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Die auto doet me nu eens echt minder dan niets!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Dat wisten we al langer... Maar waarom reageer je hier dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
              Dat wisten we al langer... Maar waarom reageer je hier dan?
              Ik was eventjes vergeten dat je op een forum enkel mag reageren op zaken waar je positief tegenover staat. My bad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

*Kwijl* Sluuuuurp *Kwijl*

Comment

Allee en wat als die wagen u niets doet? Ik lig er niet wakker van en andere nog veel minder zo te zien!
                  Nissan QQ driver.

Comment

• Lexusmeetsring

Iemand zin om met krikkie en mezelf mee naar de Norschleife te gaan op 17-18 september?

Idee is om gezamenlijk ergens af te spreken en samen te rijden. Ginder wat spotten, rijden en vooral elkaar in ontspannen sfeertje ontmoeten. 's Avonds iets gaan eten etc.

Comment

• ik ga mee maar kan alleen den 18de zondag dus, en rijd ni mee op de nurnbergring, banden nimeer 100%, schijven aan vervanging en vooral schrik
                      Misschien ook bij evenementen of meet and greet zetten?
                      sry voor slechte zinsconstructies, rap getypt tijdens middagpauze thuis op ps3
                      Last edited by krikkie; 01/09/2011, 12:00.
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Mij ook niet, maar ik denk dat dat voor velen komt door het merkimago dat zich niet goed laat rijmen met hoogtechnologische supersportwagens, en ook met het design. Ik ben er echter vrij zeker van dat dat een auto is waar je wel instant knettergek verliefd op wordt als je daarmee kan rijden.... sound is fabelachtig en rijgedrag schijnt ook heel erg leuk te zijn. Prijs is natuurlijk iets anders (heb je 'n GT2 RS en een M3 voor, ik zeg maar iets, maar dan rijd je ook met twee "dertien in een dozijn" karren rond à la limite, want een BMW '3 en een Porsche 911 zijn hedentendage echte "Volkswagen" in termen van productieaantallen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Mij ook niet, maar ik denk dat dat voor velen komt door het merkimago dat zich niet goed laat rijmen met hoogtechnologische supersportwagens, en ook met het design. Ik ben er echter vrij zeker van dat dat een auto is waar je wel instant knettergek verliefd op wordt als je daarmee kan rijden.... sound is fabelachtig en rijgedrag schijnt ook heel erg leuk te zijn. Prijs is natuurlijk iets anders
                          Persoonlijk vind ik het wel een knappe wagen, maar ik heb niet het wauw gevoel zoals bij de Aventador. En dat is toch wel een groot minpunt als je die prijs ziet.

Ze hadden beter alles over genomen van de concept, die was razend knap.

Comment

Smaken verschillen. Ik vind hem geweldig, alleen niet in deze vuilbruine kleur. Yuk.
                            Doe mij maar gewoon een wit exemplaar, dan komen de ufolijnen beter uit. Zalig.

En hier nog een impressie door Chris Harris (Evo). Dat geluid is fenomenaal.

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• According to EVO writer Chris Harris & Lexus Europe, Lexus driver Akira Iida posted a 7:14 lap time of the Nürburgring Nordschleife in a LFA Nürburgring Edition — good enough for either the fourth or fifth all-time fastest lap on the famed German track in a production vehicle (the exact time has yet to be announced). Even more impressive, regardless of milliseconds, this is the fastest lap ever by a mainstream manufacturer.

Bron: lexusenthusiast.com

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zijn er hier eigenlijk Lexus IS eigenaren op dit forum, laatste generatie, IS 220D?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                  Zijn er hier eigenlijk Lexus IS eigenaren op dit forum, laatste generatie, IS 220D?
                                  Check eens hier op het forum onder 'Mijn Aziatische auto'. Er zijn (of waren) er een paar, maar niet veel.
                                  Voordeel: dat maakt dit autootje lekker exclusief...

Edit: van de laatste generatie (lees: na 2e facelift van eind vorig jaar) zijn er hier geen op het forum, bij mijn weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                    Zijn er hier eigenlijk Lexus IS eigenaren op dit forum, laatste generatie, IS 220D?
                                    vriend van mij heeft er een en heeft hier ergens een topic, als je vragen hebt kan ik wel vragen of hij ff komt kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                                      Edit: van de laatste generatie (lees: na 2e facelift van eind vorig jaar) zijn er hier geen op het forum, bij mijn weten...
                                      jawel, er zijn er minstens twee, het zijn wel geen regelmatige posters

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        jawel, er zijn er minstens twee, het zijn wel geen regelmatige posters
                                        Op autoweek.nl wel een paar reviews gevonden. Maar hier nog niet. Onder 'mijn auto' vond ik alleen 1e generatie IS'en. Niet de diesels.

Comment

• hier zijn er al 2, wel maar kleine topics

Comment

Working...
                                          X