Oorspronkelijk geplaatst door KdF
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Kdf, laat die gewoon staan, tenzij je er zelf minder dan een jaar en 25.000km mee gaat rijden (maar dan moet je die nog terug kwijtraken ook). Ik zie op Kapaza dat deze er al een tijdje staat, ook al verlaagd in prijs. Mocht het echt een koopje zijn dan was die al lang weg. De IS is trouwens de enige gezinsberline waarvan de benzinevariant duurder is dan de dieselversie en zoals je zelf al opmerkte, het scheelt niet weinig. Ik neem aan dat dit niet zonder reden is.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Vandaag 2 nieuwe Lexus GS 450H's bij ons geweest, toevallig , de achterlichten vind ik 1 van de mooiste van alle nieuwe auto's, Lexus is goed bezigToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenVandaag 2 nieuwe Lexus GS 450H's bij ons geweest, toevallig , de achterlichten vind ik 1 van de mooiste van alle nieuwe auto's, Lexus is goed bezig
Smaken kunnen nogal verschillen, hé: dat is het enige punt dat ik niet kan smaken aan de nieuwe GS. Ik vind de achterlichten van vorm nog wel te doen (hoewel, in vergelijking met de veel persoonlijker 'touch' van de nieuwe IS zijn ze bij de GS nogal banaal), maar ik snap niet dat ze daar weer oranje pinkers in moesten steken. Voor de rest vind ik de GS een topper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk BerichtenVraagje tussendoor: kan een RX400h (vorig model dus) op lichte vracht?
Ik denk persoonlijk van niet. Heb ook nog nooit een Lexus RX van die modelgeneratie op LV 2dehands te koop weten staan.
Mss. dat het wel lukt via een omweg (buitenlandse LV met Europees CoC).2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenDe Jef zou dat moeten weten.
Ik denk persoonlijk van niet. Heb ook nog nooit een Lexus RX van die modelgeneratie op LV 2dehands te koop weten staan.
Mss. dat het wel lukt via een omweg (buitenlandse LV met Europees CoC).
Comment
-
Lexus IS-F. by Charlie Davis Photography, on Flickr
IS-F mogen ze altijd voor m'n deur komen parkeren!
Comment
-
Comment