Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat interieur...kwaliteit...
Gisteren ook nog eentje tegengekomen op de A12 richting Boom.
Echt jammer voor hier...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Lexus wil met z'n NX de gevestigde orde in de markt van de...
...en op Lexus.be nog altijd geen spoor van prijslijsten of een te downloaden brochure. Ze mogen hier wel eens uit hun kot komen als deze al in oktober bij de dealers staat...
...en op Lexus.be nog altijd geen spoor van prijslijsten of een te downloaden brochure. Ze mogen hier wel eens uit hun kot komen als deze al in oktober bij de dealers staat...
De prijzen zijn begin juni al aan de pers bekendgemaakt: zie link hieronder
Je mag je nu nog in bochten wringen , feit is gewoon dat je dit via de lexus.be site niet terug vindt. Die link is niet meer dan een persbericht en ingescande pdf
Bij 'Ontdek ons gamma' zie je gewoon nergens de NX staan, op Lexus.nl is dat wel, incl. e-brochure en gedetailleerde prijslijsten, sta me toe dit nogal bizar te vinden
Je mag je nu nog in bochten wringen , feit is gewoon dat je dit via de lexus.be site niet terug vindt. Die link is niet meer dan een persbericht en ingescande pdf
Bij 'Ontdek ons gamma' zie je gewoon nergens de NX staan, op Lexus.nl is dat wel, incl. e-brochure en gedetailleerde prijslijsten, sta me toe dit nogal bizar te vinden
O, maar ik hoef me niet in bochten te wringen hoor, ik doe gewoon moeite om een antwoord te geven op je vraag.
Hij staat trouwens wél op lexus.be nog niet foto-gewijs in het overzicht op de homepage, maar wel als je bij de knop bovenaan bij 'Lexus Gamma' klikt. Daar vind je bij de NX volledig dezelfde info terug als op de site van onze noorderburen, inclusief de voorlopige brochure, met uitzondering van de prijzen. Aan de prijzen webupdate wordt gewerkt.
Comment