Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
+1, totaal overbodige twitch dit.
Comment
-
Last edited by bobo; 28/04/2023, 21:30.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Door mijn interesse in de nieuwe LBX ben ik ook wat in de geschiedenis van Lexus gedoken. Altijd mooie auto's gevonden, vooral de sportcoupé's, genre RC, LC. Sinds 1989 als luxemerk van Toyota en in de rest van de wereld populairder dan hier hoewel ik ze in Polen ook veel meer zie. Staat ook al jaren bovenaan in alle lijsten van meest betrouwbaar automerk.
Ik zou er gerust mee kunnen leven, is eens iets anders en tegenwoordig hier een pak exclusiever in het premium circuit
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
na het schandlig in't zak zetten na een kapot gereden ls430 en aansmeren aan een veel te hoge prijs een overkoopbare muurbloem van een gs300 aan bejaarde familie van de dealer uit de omgeving, is er terug een ouwe getrouwe nieuwe glc 200 en een countryman gekomen, kleiner is ook fijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenJa….maar dat beurzensnijden van bejaarden….tsssssEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment