Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lexus heeft trouwens laten weten geen kleiner model dan de IS te zullen bouwen. Er werden in de autopers de laatste maanden namelijk verhalend rondgestrooid als zou Lexus de intentie hebben een concurent voor de BMW 1-serie te willen bouwen.
Lexus zal dat dus niet doen, ze hebben naar eigen zeggen niet de ambitie een volumemerk te worden en blijven liever iets exclusiever. Er wordt dus met andere woorden voldoende winst gemaakt met de verkoop van het huidige gamma.
Op deze foto vind ik 'de vin' net na de voorwielen er eigenlijk nog niet zo slecht uit zien. Ze lijkt me veel kleiner en beperkter dan op het eerste prototype.
De uitlaten boven elkaar blijven nog, en persoonlijk zou ik ook liever twee ovale uitlaten type RS4 zien.
Ietsje meer vermogen had Lexus m.i. ook nog uit de 5.0 mogen halen, want qua pk/l staan ze zo wel erg ver achter op de concurrentie tie hetzelfde vermogen uit een 4L halen.
De GS460 krijgt het 4.6 liter grote V8 blok dat we kennen uit de LS460. Voor de GS monteert Lexus helaas niet de directe benzine inspuiting van de LS en dus is er iets minder vermogen beschikbaar. Met 342 pk (6400 tpm) en 459 nm (4100 tpm) zorgen desondanks voor aansprekende prestaties, zoals een sprint naar de 100 in vijfenhalve tel en een top van 250 km/u.
rood: Evesnel als Mercedes met zijn E500 (5,5liter) , niet slecht dus
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
lexus een merk met klasse en dan blijven ze nog altijd dat lelijk digitaal klokje gebruiken
grappig, had gTa dat toen niet vernoemd in z'n test was daar nooit iemand over gevallen. Nu lijkt het wel of de wagen staat of valt bij zo'n lelijk klokje
Gisteren zaten er 2 uitnodigingen van Lexus in de bus voor een testrit in Brussel. Misschien wordt het wel eens tijd om achter het stuur te zitten van een LS
Comment