Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lexus komt met eigen sportaccessoires
Lexus’ sportieve aspiraties houden niet op met de introductie van de F-modellen. Net als concurrenten Audi, BMW en Mercedes-Benz krijgt het luxemerk een exclusieve lijn sportaccessoires uit eigen huis.
Lexus heeft de sportieve aankleding tot F-Sport Performance Accessory Line gedoopt. Tot de mogelijkheden behoren onder andere 19 inch lichtmetalen wielen, sportremmen, carbonkeramische remschrijven, een verlagingset en een koolstofvezel afdekplaat voor de motorruimte.
De losse accessoires komen vanaf maart beschikbaar bij de Amerikaanse Lexus-dealers. In de Verenigde Staten kunnen de IS 250 en IS 350 worden besteld met de F-Sport Performance Accessory Line. Aangezien de IS 350 hier niet leverbaar is, zal het pakket in ons land alleen voor de IS 250 leverbaar zijn.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Vandaag staat in de krant dat auto's in werkelijkheid meer verbruiken dan aangegeven wordt door de autoconstructeur. Dit is alom bekend, maar ik vond het verschil wel frappant. Een Lexus RX400h zou 48% méér verbruiken dan de fabriek opgeeft. Twaalf liter ipv 8,1 liter per 100km.
De test werd gedaan door AutoBild. De vraag is natuurlijk onder welke omstandigheden...
Vandaag staat in de krant dat auto's in werkelijkheid meer verbruiken dan aangegeven wordt door de autoconstructeur. Dit is alom bekend, maar ik vond het verschil wel frappant. Een Lexus RX400h zou 48% méér verbruiken dan de fabriek opgeeft. Twaalf liter ipv 8,1 liter per 100km.
De test werd gedaan door AutoBild. De vraag is natuurlijk onder welke omstandigheden...
Lexus komt met eigen sportaccessoires
Lexus’ sportieve aspiraties houden niet op met de introductie van de F-modellen. Net als concurrenten Audi, BMW en Mercedes-Benz krijgt het luxemerk een exclusieve lijn sportaccessoires uit eigen huis.
Lexus heeft de sportieve aankleding tot F-Sport Performance Accessory Line gedoopt. Tot de mogelijkheden behoren onder andere 19 inch lichtmetalen wielen, sportremmen, carbonkeramische remschrijven, een verlagingset en een koolstofvezel afdekplaat voor de motorruimte.
De losse accessoires komen vanaf maart beschikbaar bij de Amerikaanse Lexus-dealers. In de Verenigde Staten kunnen de IS 250 en IS 350 worden besteld met de F-Sport Performance Accessory Line. Aangezien de IS 350 hier niet leverbaar is, zal het pakket in ons land alleen voor de IS 250 leverbaar zijn.
Knap, zoiets zou ik echt bestellen maar niet op een IS 250 , jammer dat er geen 350 is.
En dit is best wel een goede zet, ik ben er overtuigd van dat veel Amerikanen dit zouden bestellen.
Knap, zoiets zou ik echt bestellen maar niet op een IS 250 , jammer dat er geen 350 is.
En dit is best wel een goede zet, ik ben er overtuigd van dat veel Amerikanen dit zouden bestellen.
Vooral die laatste zin klopt volledig. 't Is dan ook voor Amerikanen gemaakt en 't lijken mij wel hoogwaardige componenten te zijn.
Lexus werkt hard aan een 'sporty image', nu ze door de mand zijn gevallen omtrent het verbruik met hybrids beweren ze nu dat de elektromotor voor extra 'sport' zorgt.. ...
Vooral die laatste zin klopt volledig. 't Is dan ook voor Amerikanen gemaakt en 't lijken mij wel hoogwaardige componenten te zijn.
Lexus werkt hard aan een 'sporty image', nu ze door de mand zijn gevallen omtrent het verbruik met hybrids beweren ze nu dat de elektromotor voor extra 'sport' zorgt.. ...
Het is toch deels ook waar?
Meer vermogen,meer koppel, koppel dat constant paraat staat.
Ik zou niet echt geven om het verbruik, ik zou de 450h kiezen voor zijn extra power
Mensen die deze wagen kiezen om een beperkter verbruik en daar een 430 voor links laten liggen,komen bedrogen uit. Tenzij er rustig wordt omgesprongen met het gaspedaal
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Het is toch deels ook waar?
Meer vermogen,meer koppel, koppel dat constant paraat staat.
Ik zou niet echt geven om het verbruik, ik zou de 450h kiezen voor zijn extra power
Mensen die deze wagen kiezen om een beperkter verbruik en daar een 430 voor links laten liggen,komen bedrogen uit. Tenzij er rustig wordt omgesprongen met het gaspedaal
Ja, maar meer pk =/= meer 'sport'.
In quasi elke test van de LS600h of GS450h krijg je na sportief rijgedrag de melding 'Hybrid System Overheat'.
In de AMS test tegen de Phaeton hebben ze die melding een aantal keer gekregen, en dat bij simpel Autobahn scheuren.
Voeg daar nog de afschuwelijke CVT-bak bij die je massaal veel hoofdpijn zorgt, de dode sturing, het slappe onderstel, de undersized brakes (al zijn die van de LS600 wel in orde naar verluid), de batterijen gaan niet oneindig mee in de zin dat je ze moet laten opladen tot minstens 80% vooraleer je maximum acceleratie krijgt, .. etc
Comment