Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een SC trekt toch op niet veel hoor (verkoopt ook niet goed bij ons), net als die oude SUV's.
    BTW, ik denk wel dat de Pfaffs een RX hebben, maar is dat nu belangrijk? Een bende idioten in één huis, die familie.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Een SC trekt toch op niet veel hoor (verkoopt ook niet goed bij ons), net als die oude SUV's.
      BTW, ik denk wel dat de Pfaffs een RX hebben, maar is dat nu belangrijk? Een bende idioten in één huis, die familie.
      Nou, smaken verschillen hoor, want ik vind die SC430 echt TOP ! Pure klasse, toch sportief, pittig bakje...

En wat de Pfaffs betreft, hebben ze denk je ooit 1 wagen betaald die daar al op hun oprit stond? I guess not

Comment

LS430 tuned by Wald

2003 Pace car Indy Car

De mooie audio concept SC430 van Dynamat

Comment

Mooi interieur

[IMG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door abusimbal

Die is toch kwijlen gewoon ? Djeezes, zo een killer machine ! Prachtkleur, prachtdesign, prachtvelgen, echt TOP !

Comment

zo een oude sc (toyota soarer) is wel mooi
              de nieuwe RX is ook knap
              de GS ook
              LS ook
              i like lexus

Comment

lekkere bak seg

amai die lexussen kunne blijkbaar wat tuning verdragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon

lekkere bak seg

Maar door die Tuning zal hun befaamde comfort wel naar de vaantjes zijn zeker

Tziet er inderdaad echt wel knap uit zo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matso
                    Maar door die Tuning zal hun befaamde comfort wel naar de vaantjes zijn zeker

Tziet er inderdaad echt wel knap uit zo
                    Tuning hebben ze zeer zeker nodig, vooral vermogen !
                    286pk voor zo'n getunede LS, dat is toch belachelijk.

Kijk op pagina 1 van dit topic daar staan 2 video's getuned door Tom's Racing in Japan. Een SC en LS met 4.3L V8 Compressor van 354pk.

BTW: Lexus tuning is moeilijk (of bijna niet) te vinden. Iemand meer gevonden ?

Comment

Op het europese continent is volgens mij inderdaad niet veel Lexus tuning te vinden. In Amerika zal je al iets meer kunnen vinden, maar het meeste materiaal bevind zich toch in de oosterse landen (en die hun sites zijn meestal in het japans/chinees).
                      Iemand die bij mij op school heeft gezeten (van hongkong), had voor zijn 18-jarige verjaardag een IS'je gekregen, en overlaatst hoorde ik van ene andere medestudent dat hij een tuningpakketje had laten overvliegen vanuit hongkong. Ik heb zijn wagen echter al een tijdje niet meer gezien.

Er is bij ons in de buurt trouwens iemand die ook met een getunede IS rondrijdt, achterbumper met 4 pijpjes, te vergelijken met die van een F360 modena, en spoiler alla subaru WRX STI, en dan de nodige lipjes vooran en andere grill en dergelijken. Wel behoorlijk opzichtig, maar niet lelijk gedaan vind ik zelf. Iets te extreem misschien maar dat is goesting natuurlijk. Helaas heb ik nog geen fotos kunenn trekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon

lekkere bak seg

echt e, zalig getuned, rover kan dat ook goed verdragen, maar dit is echt het van het

Comment

Kon je vroeger de IS200 niet in een compressor-variant krijgen? mét zo een Aero-pack.

ofwel verwar ik het met een saab

Comment

De IS430TTE Met 4.3L V8 Compressor van 405 pk ?

Er zijn nog geen 10 van gemaakt voor de hele wereld.

Je kon ook een compressor kit kopen voor de IS200 -> 204pk en spoilerpack

Comment

omg!

hoe presteert dit tov een M3 en een RS4?

btw ja het was die met 204pk dat ik bedoelde

Comment

Dit topic eventje onder het stof gehaald

Weet er iemand al meer over de nieuwe Lexus IS ?

Comment

Buiten wat er in dit topic staat niets nee:

IS 2005

Vermoedelijk zullen de eerste wagens beschikbaar zijn vanaf eind 2005 voor de 2.5L benzine, en voorjaar 2006 voor de 2.2L diesel, die nu reeds in de avensis beschikbaar is.

Comment

En ook een 3.5L V6 met ongeveer 300pk.

Comment

Merci voor de info.
                                      Mijn vriendin vind het een zéér mooie wagen, ik ook. En dan nog de kwalitiet. En ze wil al een tijdje iets anders. Die 3.5V6 gaat haar zeker bevallen.

Comment

Hier stond dus onzin. De 2.5 zal 210 pk krijgen ongeveer (net onder de BIV grens in ieder geval).
                                        Ik had de 3.5 niet vernoemd omdat ik niet zeker was wanneer deze beschikbaar zou zijn, maar ik zou hiervoor oook op begin 2006 durven rekenen.
                                        Last edited by ; 28/05/2005, 13:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius
                                          Inderdaad er komt ook nog een 3.5 V6 maar ik sacht dat die net zoals in de nieuwe GS slechts 245 pk ging krijgen. De 2.5 zal 210 pk krijgen ongeveer (net onder de BIV grens in ieder geval).
                                          Ik had de 3.5 niet vernoemd omdat ik niet zeker was wanneer deze beschikbaar zou zijn, maar ik zou hiervoor oook op begin 2006 durven rekenen.
                                          zou nogal onlogisch zijn hé.

de GS300 heeft een 3liter V6 met 245pk, waarom zouden ze dan een 3.5liter maken met evenveel pk?

Comment

Working...
                                          X