Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ongelofelijk lelijk, zo'n SC. Aan mijn werk staat er dikwijls eentje met die grote, volle velgen. Ik vind het echt een mislukking. Die wagen straalt niets uit. Voor de prijs dat zo'n ding kost, zou ik toch best wat meer uitstraling willen. Bovendien rijdt die wagen blijkbaar érg comfortabel.
Welliswaar te vermelden dat er in de VS in die LExus LX een 5.7L V8 zit van 383pk, de toyota LC moet het hier stellen met de oudere 4.7L V8 van slechts 288pk, waardoor het hier eingelijk interessanter wordt om voor de 4.5L V8 diesel te gaan die slechts 2pk miner aflevert, maar wel een veel hoger koppel heeft. Deze heeft natuurlijk niet het motorgeluid van een V8 benzine, maar de prestaties zouden wel een stuk beter zijn dan die van zijn benzinebroer.
Uiterlijk zijn beide wagens wel gelijk, misschine is er een verschil in uitrusting, maar gezien de VIP versie van de LC al behoorlijk is uitgerust zou me dit verwonderen.
Comment