Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Staat hem goed, dat blauw

Comment

• Alle nieuwe Lexus modellen op een rijtje

Lexus, het luxe groene broertje van Toyota, heeft grote plannen voor de toekomst. Zo wil het merk binnen enkele jaren maar liefst 1 miljoen auto’s verkopen. En daarvoor kunnen ze wel wat extra modellen gebruiken. En dankzij de Australische Lexus baas, John Roca, is er wat informatie naar buiten gekomen. Het eerste nieuwtje kunnen we […]
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Men pa is eens gaan zien voor een jonge Lexus IS:

Enkel ben ik niet zo voor 't interieur

Comment

• nja, interieur is net iets te veel blauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
              nja, interieur is net iets te veel blauw
              Nuja, het is voor men ma. Zo erg zal ze het niet vinden.
              En als 2de auto..ach we zien wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                Men pa is eens gaan zien voor een jonge Lexus IS:

gaat de GS dan weg?

oorspronkelijk had ik ook deze kleurencombinatie in gedachten.. blauw met beige leder, maar in real life vielen beide kleuren tegen. De radio en airco die in de plaats staan van de gps vind ik afschuwelijk qua design.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick P Bekijk Berichten
                  gaat de GS dan weg?

oorspronkelijk had ik ook deze kleurencombinatie in gedachten.. blauw met beige leder, maar in real life vielen beide kleuren tegen. De radio en airco die in de plaats staan van de gps vind ik afschuwelijk qua design.
                  Ik denk het wel .
                  Men ma vindt de GS wat te groot. Dus voor de mama een IS, en voor de papa komt er (hopelijk = hij twijfeld nog wat) een Porsche 997 (4)S

Comment

Ik denk het wel .
                    Men ma vindt de GS wat te groot. Dus voor de mama een IS, en voor de papa komt er (hopelijk = hij twijfeld nog wat) een Porsche 997 (4)S
                    :-D zoveel groter is die GS nu toch ook niet, alleszins GS of IS, beide zijn het knappe wagens.
                    Gisteren het nog eens gehad met mijn vader over de wagens. Normaal ging hij de GS450h kopen ipv zijn GS300 nu, maar hij is ni helemaal overtuigd voor de hybride. Hij heeft er al een paar keer mee testgereden en telkens heeft hij er wel iets op aan te merken. Maar nu vindt hij het wat stom om nog zo ne grote auto te kopen, aangezien hij er meestal alleen in zit (huisarts) en zou hij willen wachten op de opvolger van de SC.

Een IS cabrio komt er sowieso volgend jaar nog bij voor mij, liefst in 350 uitvoering (dealer denkt dat dat wel te regelen is moest hij niet officieel leverbaar zijn in België)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick P Bekijk Berichten
                      :-D zoveel groter is die GS nu toch ook niet, alleszins GS of IS, beide zijn het knappe wagens.
                      Gisteren het nog eens gehad met mijn vader over de wagens. Normaal ging hij de GS450h kopen ipv zijn GS300 nu, maar hij is ni helemaal overtuigd voor de hybride. Hij heeft er al een paar keer mee testgereden en telkens heeft hij er wel iets op aan te merken. Maar nu vindt hij het wat stom om nog zo ne grote auto te kopen, aangezien hij er meestal alleen in zit (huisarts) en zou hij willen wachten op de opvolger van de SC.

Een IS cabrio komt er sowieso volgend jaar nog bij voor mij, liefst in 350 uitvoering (dealer denkt dat dat wel te regelen is moest hij niet officieel leverbaar zijn in België)
                      Als de SC er frisser (moderner) uitziet, en de motor van de GS460 krijgt wordt dat een schitterende wagen !

Heb je ook een uitnodiging gekregen voor in LExus Wijnegem naar de IS-F te gaan zien ?

Comment

Ik vind die kleurencombo nog wel meevallen. Al zou het misschien mooier zijn moest dat blauw gewoon zwart zijn imo..

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        Ik denk het wel .
                        Het zou allesinds zalig zijn.

Was hij niet aan het twijfelen tussen een (4)S en een S5 ofzo? Zo'n S5 is bangelijk knap, maar een 997 (4)S zou ik er niet voor kunnen laten staan denk ik..

Comment

Heb je ook een uitnodiging gekregen voor in LExus Wijnegem naar de IS-F te gaan zien ?
                          Heb ook een uitnodiging gekregen, maar dan voor in Hasselt de 23e.

Testritje versieren zal hopelijk ook wel lukken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                            Ik vind die kleurencombo nog wel meevallen. Al zou het misschien mooier zijn moest dat blauw gewoon zwart zijn imo..

Het zou allesinds zalig zijn.

Was hij niet aan het twijfelen tussen een (4)S en een S5 ofzo? Zo'n S5 is bangelijk knap, maar een 997 (4)S zou ik er niet voor kunnen laten staan denk ik..
                            Ja klopt.
                            Maar er was ook eerst sprake van; een A3 voor men ma.
                            Plannen zijn blijkbaar gewijzigd.
                            Dus moesten we op reis gaan, pakken we de IS, en zo kan men pa zijn jeugddroom toch werkelijkheid laten worden

Comment

Ja klopt.
                              Maar er was ook eerst sprake van; een A3 voor men ma.
                              Plannen zijn blijkbaar gewijzigd.
                              Dus moesten we op reis gaan, pakken we de IS, en zo kan men pa zijn jeugddroom toch werkelijkheid laten worden
                              Net zoals mijn vader (ook zo'n P dus).

Ik hoop dat hij hem ooit gaat waarmaken, ik zou het hem zo hard gunnen.. Laat het ons hopen.

En houd ons op de hoogte van wat uw vader uiteindelijk beslist heeft éh.

Comment

• Comment

• Lexus LS 460L

Comment

• Niet mis, als kooewpee

Comment

Niet mis, als kooewpee
                                      Damn .. de IS is echt cool in coupe vorm. Gaat dat sprookje alleen door voor de IS-F of komt er een nieuwe line IS coupés ?
                                      Last edited by ; 16/06/2012, 14:35.

Comment

• Er was al sprake van een IS coupé en een IS Cabrio

Comment

• De coupe:

Comment

Working...
                                          X