Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind ze beiden werkelijk schitterend
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Mist enkel dat kleine kofferlipje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten

Mist enkel dat kleine kofferlipje:
        En wat kan dat ding?Specs?

Comment

• +76 pk komt uit op ongeveer 380 pk, ni slecht

Comment

• Hangt goed

Comment

• edit: foto werkt niet, link dan maar

Comment

• Die velgen zijn schitterend.

Comment

• Is het waar dat een Lexus GS450h een benzinemotor van +-300 pk heeft en 2 elektromotoren van 200pk ? Zoja, komt dit dan overeen met een auto met 500 pk (vb. M5 etc.)

Comment

• De elektromotoren hebben elk ongeveer 20 pk.

Comment

• "De wagen beschikt over een uitzonderlijk soepele 3.456 cc V6 benzinemotor die 218 kW/296 pk ontwikkelt en een maximumkoppel van 368 Nm levert. Deze verbrandingsmotor wordt gekoppeld aan een elektrische motor met 147 kW/200 pk en een maximumkoppel van 275 Nm."

BRON: LEXUS.BE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                        Is het waar dat een Lexus GS450h een benzinemotor van +-300 pk heeft en 2 elektromotoren van 200pk ? Zoja, komt dit dan overeen met een auto met 500 pk (vb. M5 etc.)
                        de wagen heeft 350 pk dacht ik
                        Maar in de hernemingen laat hij wel een BMW M5 en 997 Turbo zweten (bron: autowereld)

Oorspronkelijk geplaatst door autozine (online automagazine)
                        De sprint van 0 naar 100 km/u is simpelweg verpletterend. Tussenacceleraties boven 80 km/u kennen nauwelijks een gelijke. Wanneer het volle vermogen wordt aangesproken weet deze groene rakker voor een spektakel te zorgen dat tot nu toe alleen was voorbehouden aan de Subaru Impreza's en BMW's M5 van deze wereld.
                        Het is geen probleem deze elektro-auto in een gecontroleerde drift door de bocht te sturen!
                        Kortom: de Lexus GS450h is schaamteloos snel, decadent groot, puissant luxueus, exorbitant duur en toch politiek correct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten
                          "De wagen beschikt over een uitzonderlijk soepele 3.456 cc V6 benzinemotor die 218 kW/296 pk ontwikkelt en een maximumkoppel van 368 Nm levert. Deze verbrandingsmotor wordt gekoppeld aan een elektrische motor met 147 kW/200 pk en een maximumkoppel van 275 Nm."

BRON: LEXUS.BE
                          Maar je mag die vermogens niet zomaar optellen aangezien ze op een ander toerental hun maximum bereiken. :-)

Comment

• En toch denk ik dat het overdreven is, en dat het 20 moet zijn...
                            Edit: meerdere bronnen spreken inderdaad toch van die 200, straf...
                            Last edited by ; 21/06/2008, 23:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              En toch denk ik dat het overdreven is, en dat het 20 moet zijn...
                              Waarom 20?

Comment

de wagen heeft 350 pk dacht ik
                                Maar in de hernemingen laat hij wel een BMW M5 en 997 Turbo zweten (bron: autowereld)

In 6,1 seconden zit de zware Lexus vanuit stilstand op 100 km/h. De m5 doet dit in 4,7 sec lijkt toch niet dat hij zal zweten maar weet gij de cijfers van de hernemingen niet ??

Hij heeft 340 pk (GS300)
                                Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                                  In 6,1 seconden zit de zware Lexus vanuit stilstand op 100 km/h. De m5 doet dit in 4,7 sec lijkt toch niet dat hij zal zweten maar weet gij de cijfers van de hernemingen niet ??

Hij heeft 340 pk (GS300)
                                  De M5 is een erg hoogtoerige motor.
                                  De Lexus heeft hybride-techniek, heeft zijn koppel constant ter beschikking
                                  Ik ben momenteel niet thuis, ik wil morgenavond gerust de boekjes bekijken.
                                  Ik ga nu effe op internet kijken

Comment

De M5 is een erg hoogtoerige motor.
                                    De Lexus heeft hybride-techniek, heeft zijn koppel constant ter beschikking
                                    Ik ben momenteel niet thuis, ik wil morgenavond gerust de boekjes bekijken.
                                    Ik ga nu effe op internet kijken
                                    Ja ik heb de reden gevonden Met name de tussenacceleraties moeten razendsnel kunnen verlopen. Dit omdat het koppel van de elektromotor direct beschikbaar is. Wat prestaties betreft is de GS450h in ieder geval geen mietje. Mooie staaltje techniek
                                    Mr Drift

Comment

• De 535D is mss trager in de hernemingen als de M5
                                      Maar hier een vergelijking
                                      GS450 vs. 535D:

Comment

• Zowat vergelijkbaar de gs300 is de normale ,450 zwaardere broertje zelfde situatie met een 535i en een 550i
                                        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk Berichten
                                          Zowat vergelijkbaar de gs300 is de normale ,450 zwaardere broertje zelfde situatie met een 535i en een 550i
                                          al vind ik een 530 en gs300 ook al enorm vlot vooruitgaan

GS-F ?

Comment

Working...
                                          X