Ik vind ze beiden werkelijk schitterend
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
Mist enkel dat kleine kofferlipje:
Comment
-
edit: foto werkt niet, link dan maar
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
"De wagen beschikt over een uitzonderlijk soepele 3.456 cc V6 benzinemotor die 218 kW/296 pk ontwikkelt en een maximumkoppel van 368 Nm levert. Deze verbrandingsmotor wordt gekoppeld aan een elektrische motor met 147 kW/200 pk en een maximumkoppel van 275 Nm."
BRON: LEXUS.BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenIs het waar dat een Lexus GS450h een benzinemotor van +-300 pk heeft en 2 elektromotoren van 200pk ? Zoja, komt dit dan overeen met een auto met 500 pk (vb. M5 etc.)
Maar in de hernemingen laat hij wel een BMW M5 en 997 Turbo zweten (bron: autowereld)
Oorspronkelijk geplaatst door autozine (online automagazine)De sprint van 0 naar 100 km/u is simpelweg verpletterend. Tussenacceleraties boven 80 km/u kennen nauwelijks een gelijke. Wanneer het volle vermogen wordt aangesproken weet deze groene rakker voor een spektakel te zorgen dat tot nu toe alleen was voorbehouden aan de Subaru Impreza's en BMW's M5 van deze wereld.
Het is geen probleem deze elektro-auto in een gecontroleerde drift door de bocht te sturen!
Kortom: de Lexus GS450h is schaamteloos snel, decadent groot, puissant luxueus, exorbitant duur en toch politiek correct.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk Berichten"De wagen beschikt over een uitzonderlijk soepele 3.456 cc V6 benzinemotor die 218 kW/296 pk ontwikkelt en een maximumkoppel van 368 Nm levert. Deze verbrandingsmotor wordt gekoppeld aan een elektrische motor met 147 kW/200 pk en een maximumkoppel van 275 Nm."
BRON: LEXUS.BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEn toch denk ik dat het overdreven is, en dat het 20 moet zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtende wagen heeft 350 pk dacht ik
Maar in de hernemingen laat hij wel een BMW M5 en 997 Turbo zweten (bron: autowereld)
Hij heeft 340 pk (GS300)Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenIn 6,1 seconden zit de zware Lexus vanuit stilstand op 100 km/h. De m5 doet dit in 4,7 sec lijkt toch niet dat hij zal zweten maar weet gij de cijfers van de hernemingen niet ??
Hij heeft 340 pk (GS300)
De Lexus heeft hybride-techniek, heeft zijn koppel constant ter beschikking
Ik ben momenteel niet thuis, ik wil morgenavond gerust de boekjes bekijken.
Ik ga nu effe op internet kijken2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDe M5 is een erg hoogtoerige motor.
De Lexus heeft hybride-techniek, heeft zijn koppel constant ter beschikking
Ik ben momenteel niet thuis, ik wil morgenavond gerust de boekjes bekijken.
Ik ga nu effe op internet kijkenMr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lamborghini1 Bekijk BerichtenZowat vergelijkbaar de gs300 is de normale ,450 zwaardere broertje zelfde situatie met een 535i en een 550i
GS-F ?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment