Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op de site van lexus staat: 0-100 km/u in 5,2s ???
Ja op veel van de websites staan andere cijfers op de lexus site staan de cijfers die in hun boekje staan. De andere zullen allemaal getest hebben en op een ander getal zijn uitgekomen. Bijvoorbeeld juist gevonden op 0 - 100 km/u af in 5,9 s.
Ze zijn momenteel bezig met de LF-A , IS-F lichtgewicht , nieuwe IS ? , nieuwe RX.
don't know op sommige websites wordt 2009 gespeculeerd .
Er is ook sprake dat de GS-F de motor van de LF-A krijgt,dat beloofd . .
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ik tel toch een 6sec hoor.. Leuke wagen wel, maar zou me verbazen moest hij een m5 in hernemingen kunnen laten zweten? 507pk? :p
Zoals ik hier reeds geschreven heb:
Ik lees enkel wat in de boekjes staat, je moet je niet enkel baseren op de pk's.
De M5 is een erg hoogtoerige motor, die zen koppel dus vanaf een hoog toerental pas kan benutten. De GS heeft zijn koppel continue ter beschikking
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
De Lexus GS levert 345 pk waardoor hij in minder dan 26 sec vanuit stilstand naar de kilometerpaal doorstroomt . Al zijn de hernemingen die echt indruk maken. Van 50-90 en 90-120 gaan in respectievelijk 1.9sec en 2.8 sec, waarden waarmee de GS zelfs een BMW M5 of Porsche 911 Turbo doet zweten.
edit: de Lexus heeft constant 476nm boven de 4800 toeren komt daar nog 276nm bij .
Zoals ik hier reeds geschreven heb:
Ik lees enkel wat in de boekjes staat, je moet je niet enkel baseren op de pk's.
De M5 is een erg hoogtoerige motor, die zen koppel dus vanaf een hoog toerental pas kan benutten. De GS heeft zijn koppel continue ter beschikking
Comment