waaaaaah, dat vinyllle dak, prachtig en zou mooi staan op een clk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon
IS350 zit tussen een 330i en een M3 in kwa prestaties.
To bad dat hij niet naar Europa komt (althans niet in de nabije toekomst)
En het is vs -> versus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abusimbalMet 258 pk tegen 305 is het niet moeilijk wie het snelste is.
IS350 zit tussen een 330i en een M3 in kwa prestaties.
To bad dat hij niet naar Europa komt (althans niet in de nabije toekomst)
En het is vs -> versus
.. btw gewoon een typo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Cweet er hier iemand of de nieuwe IS 200 diesel achterwiel of voorwiel wordt aangedreven????
en jammergenoeg zal hij niet met de 6trapsautomaat verkrijgbaar zijn, wat volgens mij een flater van Lexus is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMGAchterwiel, net zoals de andere IS'sen. Het is trouwens IS 220d, niet 200d
en jammergenoeg zal hij niet met de 6trapsautomaat verkrijgbaar zijn, wat volgens mij een flater van Lexus is...
Evenals de GS en RX niet van diesels te voorzien, ook als is er een gerucht dat de RX toch een diesel zou krijgen.
Vorige week een IS250 op de Nederlandse autosnelweg voor mij gezien.
Ik vind die nieuwe IS toch een machtige auto.
Comment
-
voor de lexus-lovers onder ons
(test van de nieuwe lexus is250)2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDe met ruime voorsprong lelijkste auto van het gamma, en algemeen bekeken ook een best lelijke auto. Valt in 't niets in vergelijking met een Mercedes-Benz SL, BMW '6, Porsche 911, ... als je 't mij vraagt.
Comment
Comment