Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lexus is200
    nhee in kapellen

waarom?
    ik bedoelde de wijk vredenburg in kapellen, gewoon omdat ik daar een is200 ken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      ik bedoelde de wijk vredenburg in kapellen, gewoon omdat ik daar een is200 ken

bedoel je een naam van de straat?
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• de straat is kastanjelaan

Comment

• Lexus SC430

Jaja, ik weet het, de gustibus enz... maar dit is toch wel uitzonderlijk knap (die 20" zitten er wss voor iets tussen)!!! En peren dat dat spel doet!

Comment

• Die sc430 is mooi man !

Comment

• Dat interieur komt zo uit de vorige Jaguar ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                de straat is kastanjelaan
                ja kom er veel voorbij
                ik zelf woon in De Pretlaan

juist nieuw huis
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• leuke buurt !

Comment

• Comment

• er staat niets zo sjiek als je concurrent bewieroken

Comment

• Vandaag zowel een IS als GS gezien.
                        Beiden heel mooie wagens, zeker de GS!
                        Alleen heeft de IS een ietje te hoge poep.

Comment

• nieuwe LS

Comment

• Comment

• Ben net met mijn ouders mee gegaan voor een test rit met een GS300. Zijn buiten gegaan met een getekende bon. Moest mee op te onderhandelen (zit zelf in de verkoop). Ze twijfelden tss een E-klasse, A6 3.2 en de Lexus. Ben zelf een BWM liefhebber, maar ben verschoten van de Lexus, zeer mooie wagen, zowel binnen en buiten en alles zit er gewoon op (afwerking is subliem, alles voelt gewoon goed aan).
                              Ze hebben een executive genomen in donker grijs met beige interieur.
                              De opties zijn er maar 4, en die hebben ze allemaal genomen. Navigatie met voice control, schuifdak, 18 duims velgen en afneembare trekhaak. Voor het salon krijgen ze 5% korting + 2% omdat ze een stockwagen nemen (de 26ste hebben ze m al), en na wat onderhandelen betalen ze 52.000 Euro. Voor een Mercedes of Audi met dezelfde opties betaal je rijkelijk meer.

Comment

• ik vond de GS die op het autosalon stond eerlijk gezegd niet echt goed, langs de buitenkant in orde maar langs de binnenkant stelde het me toch erg teleur zeker het lampje in het midden dat zo knipperde---> te goedkoop!!!!!

Comment

• Wat mij betreft zijn ze daar goed bezig bij Lexus !
                                  Alleen spijtig van de 2.2D motor in de nieiwe IS, dat zal hun wel wat potentiele klanten kosten vrees ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                    ik vond de GS die op het autosalon stond eerlijk gezegd niet echt goed, langs de buitenkant in orde maar langs de binnenkant stelde het me toch erg teleur zeker het lampje in het midden dat zo knipperde---> te goedkoop!!!!!
                                    Lampje in het midden?

Comment

• Ik denk dat je op de kwaliteit van een Lexus niets kunt aanmerken. Het is een dijk van een auto. In de Sates is Lexus een echt succes. In Europa en dan vooral in België kampen ze met het probleem van imago... Nooit zullen de Duitsers hierin overtroffen worden. Je koopt bij Lexus een wagen met een onevenaarbare prijs/prestaties/kwaliteit verhouding...
                                      Helaas zal de restwaarde wat minder zijn bij de wederverkoop, hoewel...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91
                                        Wat mij betreft zijn ze daar goed bezig bij Lexus !
                                        Alleen spijtig van de 2.2D motor in de nieiwe IS, dat zal hun wel wat potentiele klanten kosten vrees ik...
                                        Ben vandaag nog eens naar de IS220d gaan zien in Hasselt.
                                        Man, man, die IS220d is al zo goed als uitverkocht.
                                        Je kan ten vroegste mei nog eene krijgen.
                                        Zeker 10 man binnen.
                                        Zelfs het toonzaalmodel is al verkocht.

Dus ze hebben klanten genoeg.

Comment

Working...
                                        X