Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    zeg jij hem dat dan ff?

een 2e hands GS... tjah, da's ook weer direct een 3 liter hé.

ja,klopt

Maar op de autosnelweg verbruikte hij maar 8.3liter tegen een toch wel goede 140km/u

en dagelijks verbruikt ie rond de 10à11 liter.
    valt nog goed mee hé hou wel rekening mee.. hou rijdt toch wel sportief dus...
    het vebruik kan zeker nog dalen hoor
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Chrysler 300C 2.7, 3.5 benzine of een 3.0 diesel, die bakken schrijven zo hard af dat je ze het beste 2dehands koopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
        ja,klopt

Maar op de autosnelweg verbruikte hij maar 8.3liter tegen een toch wel goede 140km/u

en dagelijks verbruikt ie rond de 10à11 liter.
        valt nog goed mee hé hou wel rekening mee.. hou rijdt toch wel sportief dus...
        het vebruik kan zeker nog dalen hoor
        kheb het over de verkeerstaks verbruik is geen probleem, onze 520i doet gemiddeld ook 10 à 11 liter (en een minimum van 9.9l)
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
          Chrysler 300C 2.7, 3.5 benzine of een 3.0 diesel, die bakken schrijven zo hard af dat je ze het beste 2dehands koopt
          dat vindt hij precies lijkwagens (de break toch)
          2015 BMW F11 520dA

Comment

• dan moet hij ook de sedan nemen

Comment

kheb het over de verkeerstaks verbruik is geen probleem, onze 520i doet gemiddeld ook 10 à 11 liter (en een minimum van 9.9l)

jah, dat heeft ie er niet voor over of wat?
              want je krijgt er veel voor in de plaats hoor

Comment

heb ik hem ook voorgelegd, maar de parking van het bedrijf waar hij werkt is een ondergronds exemplaar... bovendien gaan bmw-sixpacks en LPG niet goed samen heb ik hier al ergens gelezen dacht ik...

@lexus GS300: geen automaat op de IS220d hé

edit: overigens: nogal prijzig... €60000 begot... + inschrijvingstaks, verzekering en verkeerstaks...
                mag er nog steeds niet met LPG in ondergrondse parkings?? ah, dacht dat dat nu (eindelijk) afgeschaft was... LPG tank is veiliger btw dan een benzine/dieseltank, de wand is dikker.

Comment

Verbruik zal wel 't probleem niet zijn, de miserie begint bij de taksen ...
                  De 4.2 van mijn pa verbruikt minder dan jullie 520i

Dat met een gewone tot rustige rijstijl maar bijna geen autostrade
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

jah, dat heeft ie er niet voor over of wat?
                    want je krijgt er veel voor in de plaats hoor
                    tmoet nog betaalbaar blijven hé mijn pa zal waarschijnlijk niet zoveel verdienen als de jouwe enkele posts hierboven zei ik trouwens dat de kans groot is dat het een bmw 3 wordt, de GS ligt in de (prijs)klasse van de 5 hé
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Verbruik zal wel 't probleem niet zijn, de miserie begint bij de taksen ...
                      De 4.2 van mijn pa verbruikt minder dan jullie 520i

Dat met een gewone tot rustige rijstijl maar bijna geen autostrade
                      bij ons is die 9.9l met vele km's en zeer rustig gereden nja, zal wel aan de ouderdom van de wagen liggen zeker?
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

tmoet nog betaalbaar blijven hé mijn pa zal waarschijnlijk niet zoveel verdienen als de jouwe enkele posts hierboven zei ik trouwens dat de kans groot is dat het een bmw 3 wordt, de GS ligt in de (prijs)klasse van de 5 hé
                        was niet de bedoeling om zoiets uit te lokken hoor
                        ja mss een 3-reeks
                        Zegt een IS hem niets?

Comment

was niet de bedoeling om zoiets uit te lokken hoor
                          ja mss een 3-reeks
                          Zegt een IS hem niets?
                          geen idee m'n beste, geen idee nja, hij was er toch niet negatief over op 't autosalon... tzal dan wel direct een 250 moeten zijn, aangezien er geen automaat op de diesel verkrijgbaar is
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

geen idee m'n beste, geen idee nja, hij was er toch niet negatief over op 't autosalon... tzal dan wel direct een 250 moeten zijn, aangezien er geen automaat op de diesel verkrijgbaar is

hola! een 250
                            en wat vind jij ervan?want ik denk dat zoonlief toch ook tevreden moet zijn
                            Moet het een automatic zijn? omdat het niet in je vorige posts stond..

Comment

hola! een 250
                              Moet het een automatic zijn? omdat het niet in je vorige posts stond..
                              jawel hoor, kijk nog maar eens na

automaat heeft hij nog nooit gehad, maar als je elke dag in de file moet aanschuiven, kan je wel raden dat het een "noodzakelijke" optie is
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

jawel hoor, kijk nog maar eens na

automaat heeft hij nog nooit gehad, maar als je elke dag in de file moet aanschuiven, kan je wel raden dat het een "noodzakelijke" optie is

dat is de dezelfde reden waarom mijn pa ook heeft gëopteerd voor een automatic.Hij is er nog altijd zeer tevreden over.
                                En als het snel moet gaan bestaat er nog het 'power' knopje hé
                                of gewoon kickdown!

Comment

• wij hebben geen sportknop, onze automaat past zich automatisch aan aan de rijstijl maar we kunnen hem wel manueel bedienen indien nodig (om nog sneller te gaan )

dus als we manueel willen moeten we hem in dat rechtergedoe zetten (rode cirkel)

kunnen jullie ook zo 'manueel' schakelen GS300??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                    wij hebben geen sportknop, onze automaat past zich automatisch aan aan de rijstijl maar we kunnen hem wel manueel bedienen indien nodig (om nog sneller te gaan )

dus als we manueel willen moeten we hem in dat rechtergedoe zetten (rode cirkel)

kunnen jullie ook zo 'manueel' schakelen GS300??
                                    ja, dat kunnen we ook

Sequentieël schakelen noemt dat,niet?

edit: maar die + & - knopjes hebben we niet hoor was dat

greetz..
                                    Last edited by Alexx; 05/06/2006, 17:31.

Comment

ja, dat kunnen we ook

greetz..
                                      da's volgens mij gewoon een 'inlegplaatje', geen echte knop...
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

ja, dat kunnen we ook

greetz..
                                        zien er mij niet echt duwknopjes uit (zie knopjes van de versnellingen links van de pook), gewoon opschakelen omhoog, terugschakelen naar beneden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames
                                          zien er mij niet echt duwknopjes uit (zie knopjes van de versnellingen links van de pook), gewoon opschakelen omhoog, terugschakelen naar beneden

ooohw

bedankt!
                                          krijg ik nu weer een rekening?

Comment

Working...
                                          X