Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
    Ja.

    Aja, toen ik met hem meereed toch...

    't gaat over z'n wagen he

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
      't gaat over z'n wagen he
      Yes. En als ik hard afrem met de pook in D helpt ie afremmen op de motor.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
        Yes. En als ik hard afrem met de pook in D helpt ie afremmen op de motor.
        Wat verbruikt dat zo gemiddeld per 100 kilo?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
          Wat verbruikt dat zo gemiddeld per 100 kilo?
          Pakweg een goede 8,5 - 9.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
            De '1' heb je trouwens op bijna geen enkele automaat ...

            Audi heeft dit wel, maar de meeste hebben 't niet
            onze X5 en de C klasse en onze vorige 318d hebben/had dit ook hoor

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
              De 'standen' 3,2 en 1 zijn er gekomen om in bergachtige wegen afdoende te kunnen afremmen op te motor, wat in automaat in stand 'D' in de zuiverste zin van het woord niet doet. Het gebruik in de file is niet nodig, de automaat bepaalt daar zelf wel welke versnelling toepasselijk is ifv de snelheid, zoniet verdwijnt het nut van je automaat
              Wees maar gerust dat het in een file handig kan zijn om die stand 2 of 3 te hebben. Bij het rijden van een bijna constante snelheid kan het zijn dat je juist op de grens zit van 3de en 4de versnelling bijvoorbeeld en de bak veelvuldig begint te schakelen. Als je de pook nu in 3 zet worden enkel de laagste 3 versnellingen gebruikt voor het schakelen. Uiteraard schakelt de bak dan nog automatisch

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door The_Godfather
                Wees maar gerust dat het in een file handig kan zijn om die stand 2 of 3 te hebben. Bij het rijden van een bijna constante snelheid kan het zijn dat je juist op de grens zit van 3de en 4de versnelling bijvoorbeeld en de bak veelvuldig begint te schakelen. Als je de pook nu in 3 zet worden enkel de laagste 3 versnellingen gebruikt voor het schakelen. Uiteraard schakelt de bak dan nog automatisch
                I know, heb zelf ook nog paar maanden een zuipende automaat gereden. Dat was meteen ook de reden waarom 'ie wegging. Maar steeds spijt van gehad. Dat schakelen in de file kon me weinig schelen. Ik moest enkel op de gas duwen en nu en dan is remmen. Dat hij daarbij veelvuldig op- en teruschakelde voelde ik zelfs niet meer.

                Ik vond het wel makkelijk om in 2 naar beneden te rijden, dan was die optie welkom.

                Comment


                • Heeft er iemand meer info over de RX400h (hybride)
                  de bakker hier rechtover heeft immers een tijdje geleden zo ééntje gekocht.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                    Heeft er iemand meer info over de RX400h (hybride)
                    de bakker hier rechtover heeft immers een tijdje geleden zo ééntje gekocht.

                    welke info moet je hebben?

                    specs?
                    prijzen?
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                    Comment


                    • bestaat er een GS350?
                      Heeft ie veel meer pk dan de 300?
                      iemand mer info?

                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                      Comment




                      • 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                        Comment


                        • Wat vinden jullie hier van?

                          ik vind de cabrio meevallen.
                          Maar die break lekker!!



                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                          Comment


                          • bij die wagens hoort geen touring



                            GS350 is misschien voor buitelandse markt (azië)


                            hier voorbeeld en die velgen


                            lexus GS350 AWD





                            http://blog.gtroc.com/dino/2005/09/lexus_gs350_vs.html

                            Comment


                            • Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                bij die wagens hoort geen touring



                                GS350 is misschien voor buitelandse markt (azië)


                                hier voorbeeld en die velgen


                                lexus GS350 AWD





                                http://blog.gtroc.com/dino/2005/09/lexus_gs350_vs.html


                                Die velgen
                                ben er helemaal weg van!
                                Die velgen ga ik eens laten zien aan men pa
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                  Comment


                                  • op die laatste foto moeten ze wel een paar maatjes groter

                                    Comment


                                    • trekt op niets. veel te lomp en te kleine wielen.

                                      wat ik moet weten? Gewoon info over die hybride

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                        trekt op niets. veel te lomp en te kleine wielen.

                                        wat ik moet weten? Gewoon info over die hybride

                                        De 400h is uitgerust met de tweede generatie van de Hybrid Synergy Drive, waarbij de 3,3-liter V6 uit de RX 330 wordt gecombineerd met een sterke elektromotor, zodat het totale vermogen uitkomt op zo’n 279 pk. De auto is zuiniger dan de gemiddelde sedan, maar kan de sprint van 0-100 km/h afleggen in ongeveer 7.5 seconden. De RX 400h krijgt als optie de beschikking over AWD, waarbij de elektromotor de achterwielen aandrijft voor een nog snellere acceleratie. Tijdens het remmen wordt energie opgeladen die later weer wordt gebruikt. De Hybrid Synergy Drive is ontwikkeld voor gebruik in meerdere modellen. De elektromotor kan functioneren bij 12.000 tpm, twee keer de snelheid van de motor in de Prius. Het brandstofverbruik is niet alleen lager, maar de emissie is veel lager. Je produceert in een rit van negen keer Los Angeles en terug (86.904 km) evenveel luchtverontreining als met het verven van de muren van een grote huiskamer.

                                        prijs ook?
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                        Comment


                                        • aah merci voor de uitleg.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X