Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Leuk ding, maar voor die prijs koop ik een scuderia en een een GTR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        Leuk ding, maar voor die prijs koop ik een scuderia en een een GTR
        Koop dan maar uw scuderia en GTR want deze is uitverkocht!!!!!
        Nissan QQ driver.

Comment

• Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Fak, vet! Driften met da spel.

Comment

• lexusenthusiast.com + Leftlanenews.com :

Mystery LFA prototype in California...

New video footage has surfaced of the mysterious Lexus LFA prototype which was captured by spy photographers last week: Upon viewing the vehicle in motion on the streets of Southern California, more questions arise: is the quiet sound indicative of the media speculation that this is a plug-in hybrid prototype?  Are the aft-mounted radiators from …

Comment

• zeker een hybrid ofzo

Comment

• Het reclamefilmpje van de LFA klinkt echt goed de V10.
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Mr Drift

Comment

• Lexus dominates JD Power 2010 for the 10th consecutive year in the UK.

Still the best you can get if service and reliability is on top of your list

Read the latest Lexus new car reviews, put through their paces by our team of expert road testers, covering performance, depreciation, servicing cost, reliability and buying advice.

Comment

• Ik heb uit goede bron vernomen dat ze hier in Japan volop bezig zijn met het testen van de cabrioversie van de LFA

nog eentje uit de oude doos:

Comment

• IS 220d

Ik vind dat wel jammer dat IS 220d is niet echt gelukt bij Lexus, qua acceleratie, transmitie ... op die vlak. Nieuwkomer IS 200d is met facelift en all, maar prestaties
                          Maar als eigenaar van een IS 220d moet ik wel zeggen dat look van die auto is fantastish, en ik ben heel blij dat ik heb geen BMW 3-de reeks gepakt. Prestaties niet zo hoog, ja, verbruik rond 7l/100km dat is ook all veel, enkele koppelings plaat (heel jammer). Maar voor de reste ... FULL FULL FULL option's ... Gekoelde zetels bij Audi ze zijn aan het pijzen, maar bij Lexus zit er in!

Comment

• Interessante special rond 20 jaar Lexus België, met onder andere test van IS200d, IS250 F-Sport en GS450h..

Lexus is al 20 jaar actief op de Belgische markt en heeft dat onlangs gepast gevierd in de Wide Gallery in Vorst. Lexus nodigde al haar klanten uit in de Wide Gallery in Vorst, een prachtig gerenoveerd industrieel gebouw. Daar konden ze genieten van een heerlijk diner en een kijkje nemen in de Belgische geschiedenis […]

Comment

• Damn, hier was ik voor uitgenodigd! Spijt dat ik niet kon gaan als ik de foto's en de reportage zo zie!

Als Lexus-lover (of Toyota-lover) moet je alleszins dit weten:
                              (als het al niet ergens eerder gepost werd)

Vandaag is het hoofd van Toyota’s testafdeling om het leven gekomen bij een ongeluk met een prototype van de LFA. Hij is frontaal in botsing gekomen met een BMW. Het ongeluk gebeurde in Duitsland, vlak bij de Nürburgring. Het zou gaan om de 67-jarige Hiromu Naruse. In de BMW die bij dit ongeval is betrokken […]

Tribute: http://www.youtube.com/watch?v=rZVPabxm8CI

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Comment

• Lexus IS200 compressor ... voor in de collectie van een Lexus lover. Alleen jammer van de kilometers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                                        Lexus IS200 compressor ... voor in de collectie van een Lexus lover. Alleen jammer van de kilometers
                                        He, geweldige tip zeg! Die heeft op zijn website heel wat artikels van de TTE Compressor staan. Thx!

PS: trouwens, zoveel kms steekt me een hart onder de riem voor de toekomst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          Ik zou 'm nooit kopen, gesteld dat hij nog verkrijgbaar zou zijn, én ik de astronomische som over had.
                                          Véél te duur, lelijke styling, (relatief!) traag (ik zie cijfers van 50s naar de 300, zet daar een ZR1 tegen die nog geen derde kost en hij maakt er brandhout van), ...
                                          Nope, écht m'n ding niet.

Comment

Working...
                                          X