Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De 'standen' 3,2 en 1 zijn er gekomen om in bergachtige wegen afdoende te kunnen afremmen op te motor, wat in automaat in stand 'D' in de zuiverste zin van het woord niet doet. Het gebruik in de file is niet nodig, de automaat bepaalt daar zelf wel welke versnelling toepasselijk is ifv de snelheid, zoniet verdwijnt het nut van je automaat
Wees maar gerust dat het in een file handig kan zijn om die stand 2 of 3 te hebben. Bij het rijden van een bijna constante snelheid kan het zijn dat je juist op de grens zit van 3de en 4de versnelling bijvoorbeeld en de bak veelvuldig begint te schakelen. Als je de pook nu in 3 zet worden enkel de laagste 3 versnellingen gebruikt voor het schakelen. Uiteraard schakelt de bak dan nog automatisch
Wees maar gerust dat het in een file handig kan zijn om die stand 2 of 3 te hebben. Bij het rijden van een bijna constante snelheid kan het zijn dat je juist op de grens zit van 3de en 4de versnelling bijvoorbeeld en de bak veelvuldig begint te schakelen. Als je de pook nu in 3 zet worden enkel de laagste 3 versnellingen gebruikt voor het schakelen. Uiteraard schakelt de bak dan nog automatisch
I know, heb zelf ook nog paar maanden een zuipende automaat gereden. Dat was meteen ook de reden waarom 'ie wegging. Maar steeds spijt van gehad. Dat schakelen in de file kon me weinig schelen. Ik moest enkel op de gas duwen en nu en dan is remmen. Dat hij daarbij veelvuldig op- en teruschakelde voelde ik zelfs niet meer.
Ik vond het wel makkelijk om in 2 naar beneden te rijden, dan was die optie welkom.
De 400h is uitgerust met de tweede generatie van de Hybrid Synergy Drive, waarbij de 3,3-liter V6 uit de RX 330 wordt gecombineerd met een sterke elektromotor, zodat het totale vermogen uitkomt op zo’n 279 pk. De auto is zuiniger dan de gemiddelde sedan, maar kan de sprint van 0-100 km/h afleggen in ongeveer 7.5 seconden. De RX 400h krijgt als optie de beschikking over AWD, waarbij de elektromotor de achterwielen aandrijft voor een nog snellere acceleratie. Tijdens het remmen wordt energie opgeladen die later weer wordt gebruikt. De Hybrid Synergy Drive is ontwikkeld voor gebruik in meerdere modellen. De elektromotor kan functioneren bij 12.000 tpm, twee keer de snelheid van de motor in de Prius. Het brandstofverbruik is niet alleen lager, maar de emissie is veel lager. Je produceert in een rit van negen keer Los Angeles en terug (86.904 km) evenveel luchtverontreining als met het verven van de muren van een grote huiskamer.
prijs ook?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment