Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
    bestaat er een GS350?
    Heeft ie veel meer pk dan de 300?
    iemand mer info?
    Dezelfde motor als in de RX 350 dus 267pk en 342Nm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
      Dezelfde motor als in de RX 350 dus 267pk en 342Nm

Thanks!

heb je meer info overacceleratie enz..?

greets..
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Thanks!

heb je meer info overacceleratie enz..?

greets..
        Nope, sorry.

Maar zal wel snel genoeg zijn om de gemiddelde leaserijder voor te blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
          Nope, sorry.

Maar zal wel snel genoeg zijn om de gemiddelde leaserijder voor te blijven.

Zonder twijfel

Comment

• Lexus doet mee an de Tokachi 24-uren!!

meer info==>http://my.is/forums/showthread.php?t=298699

btw: Die Gs ziet er wel vet uit!

Comment

• Enkele Lexus Is350 pics:

Comment

• Lexus stand:

Comment

• Gisteren gekregen met de post

Lexus reclame voor de Hybride cars
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Getunede GS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                      Gisteren gekregen met de post

Lexus reclame voor de Hybride cars
                      Hehe, dat ding is verslavend als je daar rustig mee op en af glijdt

Comment

Enkele Lexus Is350 pics:

Ik heb er zo eentje gezien in Amerika, ook in het wit en maakte zo'n lekkere roffel!!
                        +
                        Ik ben verliefd op deze wagen en wil er ene !! (2.5l)

Comment

• Wat een wagen

Comment

• tcheck die remmen :

Comment

• prachtig:

Comment

• Nieuwe anonieme auto voor Engelsche politie

Bron: http://www.worldcarfans.com/news.cfm...police-cars-uk

Comment

• Héérlijk

Comment

• Idd, misschien wel eentje voor de Traffic Cops!
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Morgen wordt hierthuis een nieuwe IS250 Automaat besteld. We twijfelen enkel nog over de kleur. Het zou een executive worden, met zwart lederen interieur en als optie het multimedia pak. Enkel de kleur zijn we dus nog over aan het twijfelen. Ofwel wordt het een zilvergrijze ofwel glacier blue.
                                      Indien het een zilvergrijze wordt zouden we deze in de loop van volgende week al in on bezit kunnen hebben watn dan zou het om een stock wagen gaan met open dak (de wagen die nu inde LExus showroom in wijnegem staat. Indien ons ma beslist om voor de glacier blue te gaan zal de levering tegen eind december zijn.
                                      Onze huidige IS200 wordt bijgehouden voor mijn zus en mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius
                                        Morgen wordt hierthuis een nieuwe IS250 Automaat besteld. We twijfelen enkel nog over de kleur. Het zou een executive worden, met zwart lederen interieur en als optie het multimedia pak. Enkel de kleur zijn we dus nog over aan het twijfelen. Ofwel wordt het een zilvergrijze ofwel glacier blue.
                                        Indien het een zilvergrijze wordt zouden we deze in de loop van volgende week al in on bezit kunnen hebben watn dan zou het om een stock wagen gaan met open dak (de wagen die nu inde LExus showroom in wijnegem staat. Indien ons ma beslist om voor de glacier blue te gaan zal de levering tegen eind december zijn.
                                        Onze huidige IS200 wordt bijgehouden voor mijn zus en mij.
                                        prachtig!
                                        Ik vind het glacier bleu,iets meer een vrouwenkleur,maar omdat het voor je ma is vormt dit al gene probleem
                                        ik zou in eider geval voor het grijs gaan
                                        Zeker pics posten!
                                        Veel succes met de wagen!

Comment

• Zal ik zo snel mogelijk voor zorgen van zodra de wagen er is, en ik de tijd heb om eens een deftige fotoshoot te maken.
                                          We gaan ook nog een setje 16" velgen van de business versie bijkopen om daar winterbanden te laten opleggen, eens de winter eraan komt natuurlijk.
                                          Persoonlijk vind ik glacier blue een iets te 'flauwe' kleur, maar misschien dat het voor een vrouw inderdaad wel kan, we zullen zien.
                                          De eerste keuze was trouwens een zwarte met beige interieur, maar aangezien we niet de meest fervente autokuisers zijn, en je op zwart alles ziet hebben we hiervan afgezien.

Comment

Working...
                                          X