Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
    Fuji Speedway?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
      Fuji Speedway?
      jeps
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius
        De eerste keuze was trouwens een zwarte met beige interieur, maar aangezien we niet de meest fervente autokuisers zijn, en je op zwart alles ziet hebben we hiervan afgezien.
        Dat ondervind men pa nu ook
        maar hij heeft het er voor over

Comment

• De beslissing is gevallen. Het zal een zilvergrijze worden IS 250A met een zwart lederen interieur, open dak en multimedia pak. Na het in orde brengen van de nodige zaken (financiering, verzekering en inschrijving) zullen we de wagen hopelijk eind volgende week of inde loop van de week daarop kunnen ophalen (stockmodel). Fotos volgen later, want daar moet ik eerst nog eens tijd voor vinden, maar ik zal ze zeker hier posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tamasius
            De beslissing is gevallen. Het zal een zilvergrijze worden IS 250A met een zwart lederen interieur, open dak en multimedia pak. Na het in orde brengen van de nodige zaken (financiering, verzekering en inschrijving) zullen we de wagen hopelijk eind volgende week of inde loop van de week daarop kunnen ophalen (stockmodel). Fotos volgen later, want daar moet ik eerst nog eens tijd voor vinden, maar ik zal ze zeker hier posten.
            Dan kan ik niet meer doen dan je Hartelijk te feliciteren met deze prachtige wagen!
            Proficiat!
            Echt een knappe wagen

Comment

• Nog wat info over de LS460

De 4,6 liter is de inhoud van een V8-motor. Het huidige type komt tot 4,3 liter. Het vermogen stijgt met bijna 100 pk ten opzichte van de huidige motor. Het totaal bedraagt nu 380 pk. Daarmee spurt de limousine in 5,5 seconde van stilstand tot 96 km/h (60 mph). Hij is krachtiger en sneller, maar volgens de topman van Lexus Amerika is het verbruik gelijk of zelfs lager. Aan de krachtbron is een automatische transmissie gekoppeld, die acht (!) verzetten telt.

Het gepresenteerde model is uitgerust met Mark Levinson-audiosysteem met liefst 19 speakers, inclusief een interne harde schijf met een geheugen voor maar liefst 4000 nummer. Van de muziek kan achterin op uiterst luxueuze wijze genoten worden. Het topmodel beschikt naar wens over een driezitsbank of twee seperate stoelen. Massage-, koel- en verwarmingsfunctie zijn aanwezig en worden op de lichaamstemperatuur van de gast afgestemd.

rood: is dit met veel wagens van dit prijsklasse zo?

Comment

• 19 speakers!!!
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• voor de geïnteresseerden, hier zijn de prijzen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Airborne
                    voor de geïnteresseerden, hier zijn de prijzen:

€80.300 inclusief een vat, valt goe mee!
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Airborne
                      voor de geïnteresseerden, hier zijn de prijzen:

Belgische prijzen?

Comment

• mij staat dat systeem niet aan dat ziet als je bv in slaap valt (misschien wel erg veilig) maar het controleert de auto teveel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                          mij staat dat systeem niet aan dat ziet als je bv in slaap valt (misschien wel erg veilig) maar het controleert de auto teveel
                          ik denk als je eens in slaap moest vallen achter het stuur dat je heel blij zal zijn dat je die optie hebt genomen

Comment

• ik denk dat ik het over het verkeerde had, was iets anders dan

Comment

• die privilege-line is een serieuze optie: 11.270€
                              Maar de prijs voor de wagen zelf valt dik mee vind ik.
                              En qua interieur en exterieur is 'ie zeker verbeterd...De wagen is gewoon helemaal verbeterd.
                              'kvind het zeker geen misse wagen en kan zeker qua luxe mee met een 7 of S
                              Als 'ie er niet een beetje boven zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                Belgische prijzen?
                                Inderdaad, ze zijn nog maar een weekje ofzo vrijgegeven

Comment

die privilege-line is een serieuze optie: 11.270€
                                  En qua interieur en exterieur is 'ie zeker verbeterd...De wagen is gewoon helemaal verbeterd.
                                  in de vorige LS vond ik de massage stoelen vanachter heerlijk, daarvoor alleen zou ik zo'n wagen kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                    in de vorige LS vond ik de massage stoelen vanachter heerlijk, daarvoor alleen zou ik zo'n wagen kopen
                                    Moet inderdaad heerlijk zijn
                                    Nog niet opgevallen dat er veel vrouwen vanachter zitten in een LS?

Comment

die privilege-line is een serieuze optie: 11.270€
                                      Nu qua prijs zit hij wel dicht bij zijn concurrenten

De Audi A8 4.2l (350pk) is iets goedkoper
                                      en de 750i net iets duurder

Maar ik denk dat ondanks je er meer voor in de plaats krijgt hij zich hierdoor al uit de (belgische) markt heeft geprijsd.

Comment

• Ik vind dat de meerprijs voor de privilege lijn best meevalt. Het zijn vooral die veiligheidssystemen die erg duur uitkomen met 3400-6000€. Binnen enkele dagen zal ik het kwaliteitsverschil van zo'n Mark Levinson installatie tov een gewone kunnen vergelijken, al zal de onze 'slechts' 13 boxen hebben.
                                        Trouwens de wagen is ondanks dat er nog veel meer snufjes aanwezig zijn niet erg in prijs gestegen als ik het zo op het eerste zicht zie.

Comment

• 8 versnellingen. De hernemingen zullen wel super zijn dan.

Comment

Working...
                                          X