Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TamasiusDe eerste keuze was trouwens een zwarte met beige interieur, maar aangezien we niet de meest fervente autokuisers zijn, en je op zwart alles ziet hebben we hiervan afgezien.
maar hij heeft het er voor over2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
De beslissing is gevallen. Het zal een zilvergrijze worden IS 250A met een zwart lederen interieur, open dak en multimedia pak. Na het in orde brengen van de nodige zaken (financiering, verzekering en inschrijving) zullen we de wagen hopelijk eind volgende week of inde loop van de week daarop kunnen ophalen (stockmodel). Fotos volgen later, want daar moet ik eerst nog eens tijd voor vinden, maar ik zal ze zeker hier posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TamasiusDe beslissing is gevallen. Het zal een zilvergrijze worden IS 250A met een zwart lederen interieur, open dak en multimedia pak. Na het in orde brengen van de nodige zaken (financiering, verzekering en inschrijving) zullen we de wagen hopelijk eind volgende week of inde loop van de week daarop kunnen ophalen (stockmodel). Fotos volgen later, want daar moet ik eerst nog eens tijd voor vinden, maar ik zal ze zeker hier posten.
Proficiat!
Echt een knappe wagen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Nog wat info over de LS460
De 4,6 liter is de inhoud van een V8-motor. Het huidige type komt tot 4,3 liter. Het vermogen stijgt met bijna 100 pk ten opzichte van de huidige motor. Het totaal bedraagt nu 380 pk. Daarmee spurt de limousine in 5,5 seconde van stilstand tot 96 km/h (60 mph). Hij is krachtiger en sneller, maar volgens de topman van Lexus Amerika is het verbruik gelijk of zelfs lager. Aan de krachtbron is een automatische transmissie gekoppeld, die acht (!) verzetten telt.
Het gepresenteerde model is uitgerust met Mark Levinson-audiosysteem met liefst 19 speakers, inclusief een interne harde schijf met een geheugen voor maar liefst 4000 nummer. Van de muziek kan achterin op uiterst luxueuze wijze genoten worden. Het topmodel beschikt naar wens over een driezitsbank of twee seperate stoelen. Massage-, koel- en verwarmingsfunctie zijn aanwezig en worden op de lichaamstemperatuur van de gast afgestemd.
rood: is dit met veel wagens van dit prijsklasse zo?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
19 speakers!!!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timomij staat dat systeem niet aan dat ziet als je bv in slaap valt (misschien wel erg veilig) maar het controleert de auto teveel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
die privilege-line is een serieuze optie: 11.270€
Maar de prijs voor de wagen zelf valt dik mee vind ik.
En qua interieur en exterieur is 'ie zeker verbeterd...De wagen is gewoon helemaal verbeterd.
'kvind het zeker geen misse wagen en kan zeker qua luxe mee met een 7 of S
Als 'ie er niet een beetje boven zit2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300die privilege-line is een serieuze optie: 11.270€
En qua interieur en exterieur is 'ie zeker verbeterd...De wagen is gewoon helemaal verbeterd.
Als 'ie er niet een beetje boven zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timoin de vorige LS vond ik de massage stoelen vanachter heerlijk, daarvoor alleen zou ik zo'n wagen kopen
Nog niet opgevallen dat er veel vrouwen vanachter zitten in een LS?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300die privilege-line is een serieuze optie: 11.270€
Als 'ie er niet een beetje boven zit
De Audi A8 4.2l (350pk) is iets goedkoper
en de 750i net iets duurder
Maar ik denk dat ondanks je er meer voor in de plaats krijgt hij zich hierdoor al uit de (belgische) markt heeft geprijsd.
Comment
-
Ik vind dat de meerprijs voor de privilege lijn best meevalt. Het zijn vooral die veiligheidssystemen die erg duur uitkomen met 3400-6000€. Binnen enkele dagen zal ik het kwaliteitsverschil van zo'n Mark Levinson installatie tov een gewone kunnen vergelijken, al zal de onze 'slechts' 13 boxen hebben.
Trouwens de wagen is ondanks dat er nog veel meer snufjes aanwezig zijn niet erg in prijs gestegen als ik het zo op het eerste zicht zie.
Comment
Comment