Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik op Automagazine.be kijk bij de Lexus GS 450h of de RX 400h zie ik dat er geen jaarlijkse taks moet betaald worden (klik)
    Klopt dit wel? Worden die niet belast op hun benzinemotor?

Comment

• Misschien niet. 't Is geen ombouw zoals bij LPG van benzine naar gas, maar 't is de gehele motor die fiscaal voordeel geniet. 't Zou dus best kunnen.

Comment

• Automatisch inparkeren met de Lexus LS460

Filmpje...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• kheb eergisteren me ne zalige lexus meegereden ik ken het type ofzo niet maar twas wel een vette wagen .. binnenin hoorde je niets van de motor tenzei hij effe optrok maar dat was een heel ander geluid dan bij een BMW bv. .. mar toch vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
            kheb eergisteren me ne zalige lexus meegereden ik ken het type ofzo niet maar twas wel een vette wagen .. binnenin hoorde je niets van de motor tenzei hij effe optrok maar dat was een heel ander geluid dan bij een BMW bv. .. mar toch vet
            Toevallig zo eentje:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik zie geregeld zo de Lexus variant van de Toyota LC (vorig model), persoon woont hier in de buurt.

Is er enig verschil buiten het logo in die 2 wagens (en de voorlichten)

Comment

• heb je een foto van de achterkant? gij leek er wel op ik denk het wel .. hij had ook nog zo glas van 10 cm breed en 10 cm land voor het L teken .. kweet niet of dat speciaal is ofzo

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• neeje twas nog iets anders .. en t nummerke was 350 of 450 ofzoiets ..

Comment

• Hij is prachtig vind ik
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 9000 rpm ??
                        Dat wil ik zien.

Gaat wel een machtige auto worden denk ik.

Comment

• Om de concurrentie met de topmodellen van BMW, Audi en Mercedes aan te gaan, richt Lexus een eigen sportdivisie op. De super-Lexussen zullen een ‘F’ in de typeaanduiding krijgen.

Dit melden gezaghebbende Amerikaanse media. De ‘F’, die gereserveerd is voor de snelste modellen van Toyota’s luxedivisie staat voor ‘Fast’.
                          Het eerste F-model wordt de IS-F, gebaseerd op de Lexus IS. De auto, die al uitgebreid wordt getest op de Nürburgring, richt zijn pijlen op de Audi RS4 en de nieuwe BMW M3. Een V8 met rond de 425 pk zal ervoor zorgen dat de prestaties op hetzelfde niveau zitten als die van de snelle Duitsers.
                          Op de langere termijn zal de performance-divisie ook met een F-versie van de GS komen, aldus de Amerikaanse media. Bovendien zal de supersportwagen van Lexus, die in 2008 wordt verwacht, ook onder de vlag van de elitedivisie worden gevoerd.
                          Bron: autoweek.nl

Comment

• Was daarnet mijn kamer aan het opruimen en vond dit terug. Gekregen voor de voorstelling van de hybride versie van de GS? enkele maanden geleden. Is eigenlijk direct in mijn rommelbak terechtgekomen en derjuist terug bovengehaald. Is zo een doorzichtig balkje met blauwachtig vloeistof erin. Als ge het hard schud krijgt ge allemaal kleine bollekes van die vloeistof . Ik denk dat ik het eventjes op mijn bureau laat staan tenzij er gulle bieders veel geld willen geven voor dit exclusief ding

Last edited by ; 12/06/2007, 15:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              Als ge het hard schud krijgt ge allemaal kleine bollekes van die vloeistof .
                              Drup-pels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                Ik denk dat ik het eventjes op mijn bureau laat staan tenzij er gulle bieders veel geld willen geven voor dit exclusief ding
                                zie usercp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                  zie usercp
                                  sorry, prijs is te laag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Drup-pels

Last edited by ; 12/06/2007, 15:22.

Comment

• ik kan het altijd verhogen

Jammer dat je de IS zou weinig ziet, vind hem veel leuker dan een 3serie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        ik kan het altijd verhogen

Jammer dat je de IS zou weinig ziet, vind hem veel leuker dan een 3serie.

Hier achter de hoek staat er ene. Kerel heeft 'n plotse ingeving van smaak gekregen want daarvoor reed ie met 'n spuuglelijk uitgebouwde peugeot 206.

Comment

• Toch vind ik er niet veel aan. Te dikke spiegels, te massieve en hoge kont en te plastiekerige achterlichten.

Comment

Working...
                                          X