Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Topcar garantie is 1 jaar met een max. van 25.000km, wat dus vrij mager is (zeker voor een diesel)
    Anderzijds is er wel vrij veel gedekt

Als je nadien vodden krijgt sta je er wel alleen voor. Ik heb al veel gelezen over defecte injectoren, ecu die tilt slaat of erger nog volledige motoren die vervangen moeten worden bij de IS220d. Buiten garantie word je daar niet vrolijk van.
    Maar de prijs is er ook wel naar, een IS250 kost ongeveer de helft meer...
    Voor de meerprijs bij een IS 250 krijg je natuurlijk wel veel meer 'Lexus'.

Comment

• Kdf, laat die gewoon staan, tenzij je er zelf minder dan een jaar en 25.000km mee gaat rijden (maar dan moet je die nog terug kwijtraken ook). Ik zie op Kapaza dat deze er al een tijdje staat, ook al verlaagd in prijs. Mocht het echt een koopje zijn dan was die al lang weg. De IS is trouwens de enige gezinsberline waarvan de benzinevariant duurder is dan de dieselversie en zoals je zelf al opmerkte, het scheelt niet weinig. Ik neem aan dat dit niet zonder reden is.
      2021 Taycan 4S
      2021 Lexus UX250h

Comment

• das nog eens jap zeg!
        bestond in 3000cc in de VS... betaalbaar! maar in europa vooral 4000cc versie vreemd!

daar wil zondags wel eens mee buiten komen!
        Last edited by ; 01/03/2013, 21:38.

Comment

• Vandaag 2 nieuwe Lexus GS 450H's bij ons geweest, toevallig , de achterlichten vind ik 1 van de mooiste van alle nieuwe auto's, Lexus is goed bezig
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            Vandaag 2 nieuwe Lexus GS 450H's bij ons geweest, toevallig , de achterlichten vind ik 1 van de mooiste van alle nieuwe auto's, Lexus is goed bezig
            En, geen toertje mee gedaan?
            Smaken kunnen nogal verschillen, hé: dat is het enige punt dat ik niet kan smaken aan de nieuwe GS. Ik vind de achterlichten van vorm nog wel te doen (hoewel, in vergelijking met de veel persoonlijker 'touch' van de nieuwe IS zijn ze bij de GS nogal banaal), maar ik snap niet dat ze daar weer oranje pinkers in moesten steken. Voor de rest vind ik de GS een topper.

Comment

• Ik sta zot van zo een GS, kunt ge mij geen weekendje met een testwagen regelen jef???

Comment

• Doe mij ook maar een weekendje dan kwestie van de dame des huizes ook eens kennis te laten maken
                Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• You wish...

Daarvoor stap je toch gewoon een Lexus concessie binnen?

Comment

• Kmoest afgelopen week bij de ferrari dealer zijn in de buurt en ernaast is er een lexusdealer. Wat je zegt over de lichten van de GS klopt volledig! Voor de rest zag het er wel knap uit
                    BMW X5 45e

Comment

• Comment

• Door die velgen lijkt het maar een rare auto.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Vraagje tussendoor: kan een RX400h (vorig model dus) op lichte vracht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
                            Vraagje tussendoor: kan een RX400h (vorig model dus) op lichte vracht?
                            De Jef zou dat moeten weten.
                            Ik denk persoonlijk van niet. Heb ook nog nooit een Lexus RX van die modelgeneratie op LV 2dehands te koop weten staan.
                            Mss. dat het wel lukt via een omweg (buitenlandse LV met Europees CoC).
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              De Jef zou dat moeten weten.
                              Ik denk persoonlijk van niet. Heb ook nog nooit een Lexus RX van die modelgeneratie op LV 2dehands te koop weten staan.
                              Mss. dat het wel lukt via een omweg (buitenlandse LV met Europees CoC).
                              Allô allô, this is Jef speaking: de transformatie heeft idd op de RX 400h bestaan en de homologatie ervan is officieel, net zoals het nu nog mogelijk is op de RX 450h. Je vindt er wss geen van in tweedehands, omdat ze extreem zeldzaam zijn. Geen idee wie de transformatie daarvan voor zijn rekening neemt, maar je kan dit eenvoudigweg te weten komen via een officiële Lexus verdeler

Comment

• Bij de dealer ook is nagevraagt ivm de IS sportcross en ze deelden me mee dat t wel kan op de RX en sportcross
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Comment

• Hello!
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Lexus IS-F. by Charlie Davis Photography, on Flickr

IS-F mogen ze altijd voor m'n deur komen parkeren!

Comment

• Comment

Working...
                                        X