Meegedaan! Hopen dat we winnen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Vorige week heb ik via autowereld deelgenomen aan de Lexus LFA wedstrijd. Zoals altijd verwachtte ik er niet veel van (aangezien ik nog nooit zo'n gelijkaardige wedstrijd gewonnen heb)
Maar! Kheb zonet telefoon gekregen met de mededeling dat ik 1 vd gelukkigen ben. En aanstaande woensdag op Terlamen Zolder verwacht wordt voor passagier rondjes met Marc Duez in Lexus LFA te rijden
Ik denk dat dit 1 van men "supercar hoogtepunten" uit m'n leven wordt This makes my day!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenVorige week heb ik via autowereld deelgenomen aan de Lexus LFA wedstrijd. Zoals altijd verwachtte ik er niet veel van (aangezien ik nog nooit zo'n gelijkaardige wedstrijd gewonnen heb)
Maar! Kheb zonet telefoon gekregen met de mededeling dat ik 1 vd gelukkigen ben. En aanstaande woensdag op Terlamen Zolder verwacht wordt voor passagier rondjes met Marc Duez in Lexus LFA te rijden
Ik denk dat dit 1 van men "supercar hoogtepunten" uit m'n leven wordt This makes my day!
Ik hoop enkel dat ik er tijdig ga geraken met mijn lessen en dat mijn ouders niet moeilijk doen maar gaan zal ik doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenTot woensdag dan. Ik ben ook bij de winnaars!
Ik hoop enkel dat ik er tijdig ga geraken met mijn lessen en dat mijn ouders niet moeilijk doen maar gaan zal ik doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk heb dus toch moeten afbellen. Ik hoop dat de prijs naar een forummer gaat die er een onvergetelijke dag kan beleven!
Ge hebt nog een bak bier tegoed van mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenBij deze, bedankt Simon!
En wat die bak betreft, dat zullen ze wel wel eens vereffenen binnenkort. Ben toch iedere dag aan uw kanten.Last edited by C'Mon; 05/11/2013, 20:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenBij deze, bedankt Simon!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sky Bekijk BerichtenAls Lexus de GS de voorlamp in 1 geheel had gemaakt vond ik hem persoonlijk 100x mooier.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenWelke 2 voorlampen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenEuh... ik vermoed dat hij 'IS' bedoeltPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment