Oorspronkelijk geplaatst door iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichtenschi-tte-rend!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenGriek, ge zijt nen Johnny
Je zou fier moeten zijn. In principe mag alleen een Lambo in het geel zijn voor mij.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Zéér interessante bijdrage:
=Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenWaar wacht je op El Greco
Mmmm, wat is daar gebeurt, 5 jaar later (bovenstaand artikel was van Juni 2007) en geen spoor meer van de Lexussen:
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenSpijtig dat die LFA foto's niet stelselmatig mét sound komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenHet schijnt dat dat video's heet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenGisteren jef gespot op het autosalon. Druk bezig met cliënten. :-)
Het is hier idd super druk, maar da's een goed teken, hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenLap! Weer ene gemist! Ge had mij gerust mogen storen, want er zijn hier genoeg product informanten om het van mij over te nemen
Het is hier idd super druk, maar da's een goed teken, hé
Ik ben Jef van Autoforum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenIk vind dat jij op het salon moet rondlopen met een bordje rond je nek met daarop;
Ik ben Jef van Autoforum
Comment
Comment