Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Bron: autoweek.nl

    Dit vind ik een van de lelijkste prototypes van de laatste jaren... Het ziet er allemaal zo geknutseld uit, en die achterkant trekt helemaal op niets...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
      Dit vind ik een van de lelijkste prototypes van de laatste jaren... Het ziet er allemaal zo geknutseld uit, en die achterkant trekt helemaal op niets...
      Smaken verschillen.
      Ik vind hem prachtig.

      Comment


      • Maandag kwamen wij met het nieuws dat Lexus met een divisie voor supersnelle modellen komt. Nu heeft het automerk dit zelf bevestigd met het vrijgeven van een eerste foto van de IS-F.

        De Amerikaanse markt is belangrijk voor Lexus en mede daarom zal de snelle IS in januari op de Detroit Motor Show worden onthuld. De F-divisie moet de aanval openen op AMG (Mercedes), Quattro GmbH (Audi) en BMW’s M-divisie.
        Alles wijst erop dat het Lexus menens is met de IS-F. Het merk heeft bevestigd dat de super-IS net als de concurrentie een dikke V8 krijgt. Er wordt nog niet officieel over het aantal pk’s gerept, maar bronnen hebben het over 425 pk.
        Daarnaast meldt Lexus nog dat op Detroit ook een supersportwagen wordt getoond, die waarschijnlijk een voorbode zal zijn van de 500 pk sterke super-Lexus in 2008 op de markt komt.


        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

        Comment


        • Die uitlaten vind ik niet echt mooi, Mansory heeft dat ook voor Bentley.

          Comment


          • Lexus LS 460L

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
              Mais c'es normal je fais du tuning




              Echt mottig.

              Comment


              • Ik vind het prachtig. Las het ook net op auto55. Lexus kennende zullen de wagens niet moeten onderdoen op de Duitse concurrentie, wat dus wil zeggen dat er weer heel wat dreamcars in de maak zijn.

                *feest*

                Comment


                • Mijn vrouwke en ik zijn van de week een Lexus 450h tegengekomen. Ze vond het een prachtige auto. Toen ik haar de voordelen van deze Hybride motor uitlegde, vroeg ze zich af waarom we nog met een diesel rijden. Ik zou onze 530d wel durven inruilen voor zo'n prachtige Lexus GS 450h...
                  OO 00 OO

                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Mijn vrouwke en ik zijn van de week een Lexus 450h tegengekomen. Ze vond het een prachtige auto. Toen ik haar de voordelen van deze Hybride motor uitlegde, vroeg ze zich af waarom we nog met een diesel rijden. Ik zou onze 530d wel durven inruilen voor zo'n prachtige Lexus GS 450h...
                    Daar ga je zeker geen spijt van krijgen...
                    Prachtige prestatie's voor weinig verbruik,maar daar betaal je dan ook wel voor
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                    Comment


                    • Krijg je eigenlijk zo'n milieusubsidie als je met een hybride Lexus rijdt? Ik weet dat je die krijgt op de Prius, en dat de Lexussen erop gebaseerd zijn, maar dat die de nadruk tenminste niet hypocriet op het milieu leggen.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        Daar ga je zeker geen spijt van krijgen...
                        Prachtige prestatie's voor weinig verbruik,maar daar betaal je dan ook wel voor
                        Valt nog mee, die dingen zijn bijna full-option.
                        Kost minder dan een 535d met wat opties en dikke jantes.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
                          Dat de nieuwe Lexus LS 460 nokkie vol veiligheidsitems zit, weet u. Maar tijdens een reguliere introductie van zo’n nieuwkomer kom je nauwelijks toe aan het in de praktijk uittesten van al die veiligheidssystemen. Daartoe rukten we vorige week speciaal uit naar Zuid-Frankrijk. Opdracht: rij vol dat obstakel in en kijk wat er gebeurt!

                          We trekken vlot op naar 60 km/h. In het Parc Nature van Fréjus is een testbaan uitgezet waarop we de inmiddels veel geroemde veiligheidsitems van het nieuwe vlaggenschip van Lexus mogen uitproberen. Dat is altijd leuk. Maar soms wel even slikken. Want stel je voor: je rijdt 60, je stuurt recht op een obstakel af en de opdracht is: niet remmen! Dat is iets waar je je even overheen moet zetten, ook al is het obstakel een vriendelijke pilaar van onschuldig, zacht materiaal.
                          Dus die impact komt er, hoe dan ook. Seconden daaraan voorafgaand piept de Lexus en knippert het dashboard van de mega-Japanner. Als waarschuwing dat er iets staat te gebeuren. Dan, ook nog vóór de klap, trekt de Lexus je gordels strak. En meteen na de klap (altijd harder dan je verwacht) tipt de LS 460 even de remmen voor je aan. Als reminder. High-tech!

                          Wakker schudden
                          Het aantippen van de rem is ook wat er gebeurt als je je kop er niet bij houdt onder het rijden. Nieuw proefje. We rijden met 50 km/h op datzelfde obstakel af en wenden het hoofd naar links, gericht op de buitenspiegel links. Dan ziet het Driving Monitoring System (bestaande uit een stereo-camera die vanaf de klokkenwinkel de hoofdbeweging van de bestuurder in de gaten houdt) dat jij niet op zit te letten. Die info wordt gekoppeld aan wat de radar van het Advanced Obstacle Detection System voor op de auto signaleert. Die ziet een obstakel. DMS ziet dat jij die niet ziet dus: alarm! Een geluidssignaal en een lichtsignaal, alsmede een klein tikje op het rempedaal moeten je wakker schudden. Om riant op tijd aan een uitwijkbeweging te beginnen. Zo riant dat je niet in paniek raakt en geen coureur hoeft te zijn om zonder brokken om een obstakel heen te sturen. Zelf getest.
                          Kom je binnen de range van het Advanced Pre-Crash Systeem, dan is de Lexus overigens helemaal klaar voor een uitwijkmanoeuvre. Het Emergency Steering Assist-systeem signaleert de noodzaak van een snelle uitwijk, en maakt vervolgens de besturing lichter en directer en de schokdemping stijver zodat de auto minder overhelt.
                          Uiteraard testen we ook dat uit met het systeem aan en uit en neemt u van mij aan: het scheelt een slok op een borrel. Comfort tot op het bot onderga je als je in de nieuwe LS 460 vanaf het vliegveld van Nice naar Fréjus getaxied wordt, en in noodgevallen verandert de limo in een oogwenk in een attente, dynamische vierwieler. Het werkt echt.
                          Dan het toetje. De LS heeft ook een Rear Pre-Crash Safety systeem. Een radar in de achterbumper tast de ruimte achter de auto af. Als een klapper onvermijdelijk is, worden in een oogwenk automatisch de hoofdsteunen iets naar boven en naar voren gemanoeuvreerd om de beruchte whiplash naar aanleiding van de impact te voorkomen. Dus gaan we zitten in een stilstaande LS 460 (systeem werkt ook tijdens het rijden) en komt er van achteren een RX300 aan met een groot zacht obstakel naast zich hangen die dat met 60 km/h tegen de kont van de sedan klettert. Jawel hoor, gordels strak en hoofdsteunen in beweging, een fractie voor de klap. Gaaf.
                          Dan nu het slechte nieuws. Het Advanced Pre-Crash systeem is alleen standaard op de duurste LS 460, de President van 133.400 en als optie alleen op de Executive (119.200) te bestellen voor 4.580 euro meer. De LS is eind van de maand onder ons. (LV)
                          volledig artikel: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5676&cache=no

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            Daar ga je zeker geen spijt van krijgen...
                            Prachtige prestatie's voor weinig verbruik,maar daar betaal je dan ook wel voor
                            weinig verbruik? HAHA!!! Sorry, maar ik zie nog steeds het nut niet in van een hybride auto. Voor de prestatie wel aangezien die onmiddelijk bij 0 toeren zijn volledige koppel heeft, maar verbruik... Als je onder een bepaalde grens rijdt oké, maar de meerwaarde die je betaalt aan zo een auto zijn helemaal niet in vergelijking met het "lagere" verbruik.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              weinig verbruik? HAHA!!! Sorry, maar ik zie nog steeds het nut niet in van een hybride auto. Voor de prestatie wel aangezien die onmiddelijk bij 0 toeren zijn volledige koppel heeft, maar verbruik... Als je onder een bepaalde grens rijdt oké, maar de meerwaarde die je betaalt aan zo een auto zijn helemaal niet in vergelijking met het "lagere" verbruik.
                              Als je, gemiddeld, 2 tot 3 liter per 100km minder verbruikt betekent dit bij 40.000km per jaar al gauw 1000 tot 1500 euro/jaar minder brandstof. De kans bestaat dat je er een premie voor krijgt. Dat is 2x mooi meegenomen.

                              Komt daarbij dat je een Lexus rijdt waarbij de afwerking en betrouwbaarheid een ongekend hoog nivo hebben!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                Als je, gemiddeld, 2 tot 3 liter per 100km minder verbruikt betekent dit bij 40.000km per jaar al gauw 1000 tot 1500 euro/jaar minder brandstof. De kans bestaat dat je er een premie voor krijgt. Dat is 2x mooi meegenomen.

                                Komt daarbij dat je een Lexus rijdt waarbij de afwerking en betrouwbaarheid een ongekend hoog nivo hebben!
                                En het belastingsvoordeel !

                                Comment


                                • Zoals beloofd een foto van de lexus variant van de Toyota LC

                                  Comment


                                  • Die hier rondrijdt heeft zijn woordenboek onderaan staan en gouden lexus-logo's.

                                    Comment


                                    • haha gouden letters/logo's

                                      mijn vader had daar nog naar gevraagd toen hij zijn saab bestelde

                                      zo fout

                                      Comment


                                      • Op een witte wagen is dat bijna obligaat

                                        Comment


                                        • op wit gaat het nog maar zwart of paars

                                          Comment

                                          Working...
                                          X