Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1 achteruitrijlamp, of heb ik de eerste Lexus gevonden waar iets kapot aan is
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nooit geweest daar!
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
1 achteruitrijlamp, of heb ik de eerste Lexus gevonden waar iets kapot aan is
Dat GS model heeft inderdaad maar 1 achteruitrijlamp, in de rechtse lampunit. In de linkse zit daar het mistachterlicht. Beide zitten achter een transparant gedeelte. Je ziet geen verschil tussen beide omdat het led-lampen zijn.
thx jef !
het moest dàt zijn, ik verwachtte je al veel sneller eerlijk gezegd, het is echt niet zichtbaar...vaak doen ze't omgekeerde en das altijd opvallend, knap detail
één van m’n klanten is aan z’n 4de LS toe. Klant van begin jaren 90.
Heeft zijn eerste 2 ook nog bijgehouden waaronder één van onderstaand type.
Beide hebben bijna 200k mijl op de teller staan.
vooral gericht op vervoer van luxehotelgasten zeker ? Ik geloof dat ik ergens een prijs van meer dan 120k dollar zag staan.
Altijd wel leuk om ons europees aanbod eens te vergelijken met andere regio’s. Zeker het gamma van de aziatische merken ginder en hier verschilt nogal wat.
vooral gericht op vervoer van luxehotelgasten zeker ? Ik geloof dat ik ergens een prijs van meer dan 120k dollar zag staan.
Altijd wel leuk om ons europees aanbod eens te vergelijken met andere regio’s. Zeker het gamma van de aziatische merken ginder en hier verschilt nogal wat.
Klopt. Dit zou normaal gezien voor Lexus een serieuze 'cash cow' moeten zijn in het verre Oosten. Maar spijtig genoeg is er het 'world wide web' en komen dergelijke gedrochten ook in het zicht van de Europese klanten. Doet het imago hier niet veel goeds, want dit kan bezwaarlijk een geslaagde stijlstudie genoemd worden naar onze Europese standaarden
De dermate hoge prijs heeft te maken met de importtaksen in China. Omgerekend zou de topversie met individuele achterzetels hier iets van om en bij de € 80k moeten zijn, vermoed ik.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment