Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1 achteruitrijlamp, of heb ik de eerste Lexus gevonden waar iets kapot aan is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      1 achteruitrijlamp, of heb ik de eerste Lexus gevonden waar iets kapot aan is

Nooit geweest daar!

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik vind dat zij heel goed werk leveren, binnen ook gewassen + uw ruiten

Comment

• Ja proper is het wel inderdaad.
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            1 achteruitrijlamp, of heb ik de eerste Lexus gevonden waar iets kapot aan is

Dat GS model heeft inderdaad maar 1 achteruitrijlamp, in de rechtse lampunit. In de linkse zit daar het mistachterlicht. Beide zitten achter een transparant gedeelte. Je ziet geen verschil tussen beide omdat het led-lampen zijn.

Comment

• thx jef !
              het moest dàt zijn, ik verwachtte je al veel sneller eerlijk gezegd, het is echt niet zichtbaar...vaak doen ze't omgekeerde en das altijd opvallend, knap detail

Comment

• Spijtig dat Lexus geen Mercedes motoren meer gebruikt?
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• edit

Comment

• Ik ken de 430 motor van in de ML
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Enkel voor Azië.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• één van m’n klanten is aan z’n 4de LS toe. Klant van begin jaren 90.
                          Heeft zijn eerste 2 ook nog bijgehouden waaronder één van onderstaand type.
                          Beide hebben bijna 200k mijl op de teller staan.

Schitterende wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                            Enkel voor Azië.
                            Gelukkig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

Gelukkig!
                              Jij bent van merk veranderd zeker?
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Jij bent van merk veranderd zeker?
                                not yet
                                Ik blijf zeker een Lexus fan, maar zeker niet van deze LM.

Comment

• vooral gericht op vervoer van luxehotelgasten zeker ? Ik geloof dat ik ergens een prijs van meer dan 120k dollar zag staan.

Altijd wel leuk om ons europees aanbod eens te vergelijken met andere regio’s. Zeker het gamma van de aziatische merken ginder en hier verschilt nogal wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                    vooral gericht op vervoer van luxehotelgasten zeker ? Ik geloof dat ik ergens een prijs van meer dan 120k dollar zag staan.

Altijd wel leuk om ons europees aanbod eens te vergelijken met andere regio’s. Zeker het gamma van de aziatische merken ginder en hier verschilt nogal wat.
                                    Klopt. Dit zou normaal gezien voor Lexus een serieuze 'cash cow' moeten zijn in het verre Oosten. Maar spijtig genoeg is er het 'world wide web' en komen dergelijke gedrochten ook in het zicht van de Europese klanten. Doet het imago hier niet veel goeds, want dit kan bezwaarlijk een geslaagde stijlstudie genoemd worden naar onze Europese standaarden
                                    De dermate hoge prijs heeft te maken met de importtaksen in China. Omgerekend zou de topversie met individuele achterzetels hier iets van om en bij de € 80k moeten zijn, vermoed ik.

Comment

• There are Pretenders among us.....
                                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• edit.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X