Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
    Liever een executive dan...

Maar zo'n IS hoef je toch niet 2de hands te kopen. Nieuw kosten die amper meer en dan heb je tenminste een nieuwe.
    Ja, ALS men ma overtuigd is wordt het zeker een nieuwe .
    een nieuwe IS220 D sport kost : 41k
    Dankzij de korting op het multimedia-pakket: 3930€-3180= 750€
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Ja, ALS men ma overtuigd is wordt het zeker een nieuwe .
      een nieuwe IS220 D sport kost : 41k
      Dankzij de korting op het multimedia-pakket: 3930€-3180= 750€
      Ik vind die Is 220d met dat pakket ook wel aanlokkelijk eigenlijk. Zal het hier eens laten zien een van de dagen. De andere opties (open dak en stabilisatie met neuscorrectie lijken mij toch overbodig)

39k

Nog evt. korting...

Is eigenlijk wel nog een hoge prijs voor een wagen uit dat segment, ondanks de standaarduitrusting (met daarin wat onnuttige dingen die ik nooit zou nemen)

Comment

Ik vind die Is 220d met dat pakket ook wel aanlokkelijk eigenlijk. Zal het hier eens laten zien een van de dagen. De andere opties (open dak en stabilisatie met neuscorrectie lijken mij toch overbodig)

39k

Nog evt. korting...

Is eigenlijk wel nog een hoge prijs voor een wagen uit dat segment, ondanks de standaarduitrusting (met daarin wat onnuttige dingen die ik nooit zou nemen)
        idd, Lexus is tegenwoordig evenduur of zelfs nog duurder dan zijn concurrenten.
        Al heb je dan wel een "full-option"

Hopelijk krijgen wij daar ook wat korting,zou onze derde Lexus daar zijn.

Comment

idd, Lexus is tegenwoordig evenduur of zelfs nog duurder dan zijn concurrenten.
          Al heb je dan wel een "full-option"

Hopelijk krijgen wij daar ook wat korting,zou onze derde Lexus daar zijn.
          Wat had/heb je er dan nog gekocht buiten die Gs?

Best dat je korting krijgt anders kan je evengoed een duister kopen mét korting.

Comment

Wat had/heb je er dan nog gekocht buiten die Gs?

Best dat je korting krijgt anders kan je evengoed een duister kopen mét korting.
            De GS is vervanger van de IS200.
            Aan die IS200 koester ik toch mooie herinneringen hoor...
            Die sound van de 6-in-lijn
            Die wegligging...

Comment

• fotoke van deze middag met de GS450h

Comment

• MAGNIFIEK!

Comment

De GS is vervanger van de IS200.
                  Aan die IS200 koester ik toch mooie herinneringen hoor...
                  Die sound van de 6-in-lijn
                  Die wegligging...

Daarin moet ik u bijtreden. Ben dezelfde dag bij Lexus gaan testrijden met IS 220d en IS 200 (oud model). De nieuwe 220d voelde voor mij aan als een kopie van de bmw 3reeks. Zat ook boordevol gadgets, waaronder voicecontrol wat hilarisch was

De is 200 als tweede getest. Ik zag zijn uiterlijk niet graag en had er dus op voorhand mijn bedenkingen bij... Het interieur was ook niet mijn ding, maar na 10 minuten rijden voel je je compleet thuis in deze wagen. Het interieur voldoet ineens aan een perfecte vorm van afwerking. Hij reed heel voorspelbaar en was makkelijk controleerbaar. Zeer fijne testrit! Spijtig dat hij fiscaal en qua verbruik niet interessant was...

Als laatste opmerking over Lexus, vind ik hun tabellenlijst met onderhoudskosten zeer goed! Zo weet je perfect op voorhand wat de onderhoudskosten gaan zijn tot 300.000km. Europa zou dat moeten verplichten voor alle merken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                    Daarin moet ik u bijtreden. Ben dezelfde dag bij Lexus gaan testrijden met IS 220d en IS 200 (oud model). De nieuwe 220d voelde voor mij aan als een kopie van de bmw 3reeks. Zat ook boordevol gadgets, waaronder voicecontrol wat hilarisch was

De is 200 als tweede getest. Ik zag zijn uiterlijk niet graag en had er dus op voorhand mijn bedenkingen bij... Het interieur was ook niet mijn ding, maar na 10 minuten rijden voel je je compleet thuis in deze wagen. Het interieur voldoet ineens aan een perfecte vorm van afwerking. Hij reed heel voorspelbaar en was makkelijk controleerbaar. Zeer fijne testrit! Spijtig dat hij fiscaal en qua verbruik niet interessant was...

Als laatste opmerking over Lexus, vind ik hun tabellenlijst met onderhoudskosten zeer goed! Zo weet je perfect op voorhand wat de onderhoudskosten gaan zijn tot 300.000km. Europa zou dat moeten verplichten voor alle merken!

Ik vond die IS220D toch ook wel goed rijden hoor.
                    en die IS200,tjah...
                    Leuke wagen, lekkere sound,super wegligging.
                    Enkel was hij niet van de snelste

Comment

MAGNIFIEK!
                      Klopt alleen jammer van de kleur.

Mijn echte favoriet van lexus is toch wel deze

Comment

Klopt alleen jammer van de kleur.

Mijn echte favoriet van lexus is toch wel deze

Is idd wel mooi.
                        Men pa vind ze ook wel knap,maar hij zou het zelf nooit kopen,zegt hij

Comment

Is idd wel mooi.
                          Men pa vind ze ook wel knap,maar hij zou het zelf nooit kopen,zegt hij
                          Zelfde hier.

In de juiste combinatie (zwart zwart is die wel vet eigenlijk)

Hij zou dat wel willen kopen alleen jammer van de benzinemotor, die hem tegenhoudt.

Comment

Zelfde hier.

In de juiste combinatie (zwart zwart is die wel vet eigenlijk)

Hij zou dat wel willen kopen alleen jammer van de benzinemotor, die hem tegenhoudt.
                            hoe bedoel je?
                            Te weinig pk's tegenover zijn concurrenten?
                            of duur in aankoop en taxen?

Comment

hoe bedoel je?
                              Te weinig pk's tegenover zijn concurrenten?
                              of duur in aankoop en taxen?
                              Neen om pk's geeft hij niet echt.

Het is dat we nog steeds een 15.000km per jaar doen en hij dus liever een diesel wil.

Zo'n hybride lijkt me een goed alternatief maar dat zegt hem voor de een of andere reden niets.

Vooral de naftconsumptie zit hem dus wat dwars

Comment

Neen om pk's geeft hij niet echt.

Het is dat we nog steeds een 15.000km per jaar doen en hij dus liever een diesel wil.

Zo'n hybride lijkt me een goed alternatief maar dat zegt hem voor de een of andere reden niets.

Vooral de naftconsumptie zit hem dus wat dwars
                                15.000km per jaar valt nog goed mee,niet ?
                                En zolang je die RX niet constant plankt,valt het verbruik nog goed mee.

onze GS, ook een 3liter dus,verbruikt op autostrade tegen een goede 140km/u: 8.7l , en toen was er soms nog kickdown bij...valt dus goed mee

Comment

15.000km per jaar valt nog goed mee,niet ?
                                  En zolang je die RX niet constant plankt,valt het verbruik nog goed mee.

onze GS, ook een 3liter dus,verbruikt op autostrade tegen een goede 140km/u: 8.7l , en toen was er soms nog kickdown bij...valt dus goed mee
                                  Ja op de snelweg halen we een 5.3 aan 120 per uur. In de stad worden er veel kilometers gedaan en daar loopt het nogal snel op.

Ik pleit voor meer diesels in het Lexus gamma

Comment

Ja op de snelweg halen we een 5.3 aan 120 per uur. In de stad worden er veel kilometers gedaan en daar loopt het nogal snel op.

Ik pleit voor meer diesels in het Lexus gamma
                                    een Diesel in de GS zou echt lekker zijn.
                                    De looks heeft hij al voor mij ...

De IS220 heeft mij ook al overtuigd

Comment

een Diesel in de GS zou echt lekker zijn.
                                      De looks heeft hij al voor mij ...

De IS220 heeft mij ook al overtuigd
                                      Heb er nog niet mee kunnen (mee)rijden jammer genoeg.

De IS vind ik wel iets hebben!

Alleen de achterzijde vind ik nog steeds wat vreemd. Die zijn verbruik zal ook wel laag zijn.

Comment

Heb er nog niet mee kunnen (mee)rijden jammer genoeg.

De IS vind ik wel iets hebben!

Alleen de achterzijde vind ik nog steeds wat vreemd. Die zijn verbruik zal ook wel laag zijn.
                                        We hadden er overlaatst 1 als testwagen.
                                        8.9 à 9.5 liter
                                        Er werd wel goed gas gegeven (@ lange baan Wijnegem ) maar vind het TE veel voor een diesel

Comment

We hadden er overlaatst 1 als testwagen.
                                          8.9 à 9.5 liter
                                          Er werd wel goed gas gegeven (@ lange baan Wijnegem ) maar vind het TE veel voor een diesel
                                          Dé baan van het examen, althans voor een stuk.

tricky baan eigenlijk.

Ik zal er nog eens wat achter zagen/vragen over wat hij nu van lexus echt vindt.

Comment

Working...
                                          X